جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
همایش «اقتصاد و تجارت اسلامی: سرمایه، بازرگانی و فرصت های شغلی»

حوزه/ انجمن «فارغ التحصیلان مسلمان دانشگاه هاروارد» همایش دو روزه «اقتصاد و تجارت اسلامی: سرمایه، بازرگانی و فرصت های شغلی» را به هدف بررسی نقش اقتصاد اسلامی از جنبه های مختلف و تاثیر آن بر سهامداران جامعه برگزار می کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از eventbrite، انجمن «فارغ التحصیلان مسلمان دانشگاه هاروارد» با نام مختصر «هما»، همایش دو روزه «اقتصاد و تجارت اسلامی: سرمایه، بازرگانی و فرصت های شغلی» را در 26 اکتبر 2018 برگزار می کنند.

انجمن «هما» برگزار کننده همایش «اقتصاد اسلامی» در دانشگاه هاروارد، یک دانشگاه خصوصی در شهر کمبریج واقع در ایالت ماساچوست در آمریکا می باشد که هدف آن بررسی نقش اقتصاد اسلامی از نقطه نظر اجتماعی و نشان دادن کسب و کارهای موفق اخلاقی و تاثیر مثبت آنان بر روی طیف گسترده ای از سهامداران جامعه است.

نشست مورد نظر همچنین بر این موضوع تمرکز خواهد داشت که چگونه  دانشجویان و اساتیدی که قصد دارند یادگیری بیشتری از اقتصاد  سازگار با شریعت اسلامی داشته باشند، می توانند اطلاعات و دانش مربوطه را به دست آورده و شبکه ای از روابط عمومی را در این رابطه به وجود آورند، با کارفرمایان بالقوه در این امر تعامل و ملاقات داشته و بخشی از اقتصاد رو به رشد «حلال» در دنیا را در دست بگیرند.

جدول کامل همایش در پاییز 2018 منتشر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha