جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تفاهم نامه

حوزه/ تفاهم نامه مشترک همکاری فی ما بین مدیریت حوزه علمیه خواهران با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان امضاء شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، خانم لیلا کابوسی معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان گلستان، با اعلام این خبر، بیان کرد: نشستی جهت تفاهم نامه مشترک همکاری فی ما بین مدیریت حوزه علمیه خواهران با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان با حضور مدیر و معاونین فرهنگی طرفین برگزار شد.

وی عنوان کرد: بررسی و تعیین نیازهای آموزشی، فرهنگی و تربیتی و توانمندسازی نیروهای انسانی فعال در حوزه های مختلف موضوع این توافق نامه بوده است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران گلستان ادامه داد: بر اساس این تفاهم نامه، مدیریت حوزه علمیه خواهران متعهد شد تا اساتید مبّرز و توانمند را جهت اجرا و برگزاری دوره های آموزشی احکام، اخلاق، سبک و مهارت های زندگی (طرح زندگی به رنگ خدا)، اعزام مبلغان خواهر در مراسمات و برنامه های متمرکز در سطح استان و شهرستان به آن اداره کل معرفی نماید.

کابوسی افزود: برنامه ریزی و اجرای دوره ها، طرح ها و برنامه های فرهنگی و قرآنی در حوزه های مورد توافق، به کارگیری دانش آموختگان حوزه در برنامه های فرهنگی و قرآنی مشترک بین حوزه و سازمان، همکاری و هم افزایی در راستای اجرای برنامه تربیت حافظان قرآن کریم (حفظ جزء 30) و ... از مهمترین مصوبات این تفاهم نامه مشترک می باشد.

گفتنی است، پس از پایان دوره های آموزشی و برنامه های فرهنگی و قرآنی؛ مدرک مربی و گواهینامه به شرکت کنندگان اعطا خواهد شد.

  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha