شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
عظیم ابراهیم پور

حوزه/ امروز ۲۷ سند از سوی بعضی مسئولین، مانند سند ۲۰۳۰، سندهای نفتی، ماهواره،FATF و ... امضاء شده است. در واقع جریانی موزیانه به عنوان جریان مدیریتی برای مدیریت کشور به راه انداخته اند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، عظیم ابراهیم پور، امروز در دومین اجلاسیه ملی رابطین جامعه ایمانی مشعر که در مجتمع فرهنگی یاوران مهدی(عج) قم برگزار شد، با بیان این که امروز در شرایط حساسی از لحاظ دشمنی معاندین با انقلاب اسلامی قرار داریم، گفت: دشمن برای فروپاشی انقلاب اسلامی بعد از جنگ جهانی دوم، اقدام به بیش از 52 پروژه ترور علیه انقلاب و اسلام کرده است.

فرمانده قرارگاه پیشرفت عمرانی و آبادانی بسیج کشور افزود: اکنون با وجود همه مشکلات و اما و اگرها، رسالت نیروهای انقلابی و هیئت ها برای مقابله برنامه های دشمنان بسیار سنگین است و این امر می طلبد بیش از گذشته هوشیار باشند و نسبت به قضایا هوشیار تر عمل کنند.

وی بابیان اینکه بعد از 5 سال مقاومت نیروهای انقلابی، مرز ایران به پشت مرزهای اسرائیل رسیده است، افزود: آمریکا به همراه انگلیس، اسرائیل، کردستان عراق و حمایت های مالی عربستان بعد از فهمیدن این موضوع، اقدام به طراحی جدید برای اغتشاشات در کشور در موضوع اقتصادی کردند تا بتوانند جلوی نفوذ ایران و نظام را بگیرند.

 ابراهیم پور با بیان اینکه متأسفانه در این همراهی نباید از بعضی عوامل داخلی با خارجیان غافل بود، عنوان کرد: در این طراحی چند مسئله مورد توجه  قرار گرفته که اولی آن بهانه و اختلال اقتصادی و شکل گیری شبکه اجتماعی «ان جی او»ها، است.

فرمانده قرار گاه پیشرفت عمرانی و آبادانی بسیج کشور بابیان اینکه تورم اقتصادی، گران شدن دلار و امسال این موارد، اقدام دیگر بعضی عوامل داخلی خواسته یا ناخواسته با دشمن بوده، اظهارداشت: می خواهند در روزهای آینده، نارضایتی مردم را به وجود بیاورند تا به خواسته خود برسند.

وی عنوان کرد: براساس آمارها شاهد دو قطبی شدن کشور بین نیروهای انقلابی و اشراف گری بعضی عوامل هستیم تا از این طریق بین رهبری، مردم و انقلاب شکاف ایجاد کنند و اوضاع را بر نیروهای انقلابی و ولایت فقیه سخت تر کنند.

 ابراهیم پور گفت: براین اساس دوباره باید شاهد اتفاقاتی که درسال 60 افتاد باشیم. سال 60، سال سختی های انقلاب و ترور نیروهای انقلابی بودیم،‌امروز هم برای ترور و حضور نیروهای داعشی، برنامه ریزی هایی شده است، بنابراین رسالت نیروهای حزب اللهی و هیئتی بیشتر می شود.

وی افزود: در زمانی قرار داریم که باید نیروهای مذهبی و انقلابی بیشتر کنار هم جمع شوند، تعامل کنند، نشست و برخاست های بیشتری داشته باشند و کاری کنند جوانان بیشتری به سمت انقلاب بیایند و جذب شوند.

فرمانده قرارگاه پیشرفت عمرانی و آبادانی بسیج کشور  عنوان کرد:مشکل اصلی کشور و در بحث فروپاشی اقتصادی و نفوذ 12 تا 15 ساله در ارکان نظام است. امروز 27 سند از سوی بعضی مسئولین فعلی کشور مانند سند 2030، سندهای نفتی، ماهواره،FATF و قرار داد مدیریتی سایر موارد امضاء شده است. در واقع جریانی موزیانه  به عنوان جریان مدیریتی برای مدیریت کشور به راه انداخته اندکه شعار آنها هم رفع فقر و عقب ماندگی است. این جریان می خواهد به مرور زمان در طی 12 تا 15 سال زیرساخت های مدیریتی کشور را احاطه کند و زیر ساخت های مدیریتی کشور را به نظام سلطه متصل کند.

 ابراهیم پور با بیان اینکه  امروز انقلابی گری خدمت به محرومان و مستضعفین است، اظهار داشت: منظور از خدمت یعنی ارتباط با مردم در حل مسائل و مشکلات مردم است.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha