پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کنوانسیون سالانه امت مسلمان آمریکای شمالی در فیلادلفیا برگزار می شود

حوزه/ کنوانسیون سالانه دینی اجتماعی «امت مسلمان آمریکای شمالی» با حضور جمعی از روحانیون و علمای شناخته شده بین المللی قرار است در روزهای ۷-۸ جولای در مرکز کنوانسیون های پنسیلوانیا برگزار شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، کنوانسیون سالانه دینی – اجتماعی توسط سازمان «امت مسلمان آمریکای شمالی» «مونا»، در تاریخ 7-8 جولای در مرکز کنوانسیون های پنسیلوانیا، واقع در شهر فیلادلفیای آمریکا برگزار می شود.

هدف از برگزاری این رویداد دو روزه، ارتقاء سطح دانش اسلامی جوانان مسلمان در غرب و توسعه برهم کنش میان اعضای جامعه اسلامی در ایالات متحده آمریکا اعلام شده است.

دلاور، امام جماعت و رئیس ملی سازمان «مونا» درباره چگونگی برگزاری همایش امسال در شبکه های مجازی اعلام کرد: قرار است علما و روحانیون اسلامی برجسته بین المللی در این همایش سخنرانی داشته باشند. به علاوه کمپینی متشکل از جوانان مسلمان برای تقویت قدرت معنوی و اجتماعی نیز تشکیل خواهد شد.

وی افزود: یک نشست خانوادگی نیز در این کنوانسیون برگزار خواهد شد. فعالیت ها و برنامه هایی نیز برای کودکان از جمله نمایش «استعدادها» و مسابقات قرآن درنظر گرفته شده است.

علاوه بر این، بازاری با بیش از 100 دسته مختلف از فروشندگان اسلامی در بخشی از این کنوانسیون برپا می شود و بازدیدکنندگان می توانند از محصولات اسلامی بهره مند شود.

همچنین یک گروه فرهنگی مسلمانان آمریکای شمالی با نام «فرهنگ امت» اقدام به برگزاری سلسله  برنامه های فرهنگی و تبلیغی در این همایش خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha