جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهرداری نیویورک بودجه ای به تهیه غذای حلال در مدارس اختصاص داد

حوزه/بنا بر اعلام یک عضو شهرداری شهر نیویورک در آمریکا، شورای شهر بودجه ۱ میلیون دلاری در بودجه مالی سال ۲۰۱۹ برای آغاز برنامه غذای حلال، اسلامی و کوشر در مدارس دولتی و غیردولتی اختصاص داده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شورای شهرداری شهر نیویورک در آمریکا از اضافه شدن یک بودجه 1 میلیون دلاری به بودجه مالی سال 2019 شهری برای آغاز برنامه غذای حلال و اسلامی و کوشر (قابل خوردن برای پیروان دین یهود) در مدارس دولتی و غیردولتی خبر داد.

چایم داتچ یکی از اعضای شورای شهر و از حامیان افزودن منوی غذای حلال به مدارس شهر نیویورک؛ این خبر را اعلام کرد.

داتچ عضو شورای شهرداری ضمن قدردانی از افزودن این بودجه به گفت: قدم بزرگی در راستای افزوده شدن خوراک های حلال و کوشر برای بیش از 1 و نیم میلیون دانش آموز نیویورکی در مدارس دولتی و غیردولتی برداشته شده است.

مارک تریگر، یک عضو دیگر شورای شهر و مدیر کمیته آموزش و پرورش شورا دراین باره گفت: تهیه نهار رایگان برای دانش آموزان مدارس، وضعیت را برای بسیاری از خانواده های کارگران بهتر ساخته و تضمین می کند که با دانش آموزان با احترام و کرامت بیشتری برخورد شود و آن ها از نظر آموزشی موفقیت آمیزتر عمل کند.

وی افزود: کودکان اگر گرسنه باشند، که در اینجا این وضعیت برای کودکان مسلمان و یهودی در مدارس وجود داشته، سطح یادگیری پایین می آید.

موسی درامی از مدرسه رهبری اسلامی ضمن ستایش این طرح گفت: این واقعا قدم نخست مثبتی به سوی برخورد عادلانه با دانش آموزانی است که از فرهنگ ها و پیشینه های مذهبی مختلف آمده اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha