پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نخستین سرویس تحویل غذای «حلال» در سنگاپور راه اندازی می شود

حوزه/ شرکت بین المللی تحویل غذای درب منزل «دلیورو» که در سرتاسر جهان فعالیت دارد برای نخستین بار در سنگاپور، در پی درخواست های متعدد مشتریان و رستوران های اسلامی، سرویس تحویل غذای «حلال» راه اندازی می‌کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از straitstimes، با افزایش تعداد رستوران های اسلامی و مشتریان مسلمان در سنگاپور، شرکت تحویل غذای آن لاین بین المللی «دلیورو» در این کشور برای نخستین بار اقدام به ایجاد یک سرویس تحویل  غذای درب منزل «حلال» کرده است.

سخنگوی این شرکت گفت: سرویس «حلال» که تا پایان ماه جولای نخستین فاز آن آغاز می شود، 3 هزار راننده خواهد داشت. تا چند ماه آینده نیز احتمالا 6 هزار راننده دیگر به این سرویس اضافه شوند.

در بیانیه این شرکت آمده است:  هم اکنون این سازمان با تقریبا 100 رستوران حلال در سرتاسر جهان همکاری می کند و انتظار می رود در آینده فعالیتش را در این زمینه بیشتر کند.

رانندگان سرویس «حلال» طبق دستورالعمل سفارش های غذای مربوط به رستوران های دارای گواهینامه حلال را که در اپلیکیشن مشخص شده اند، حمل و نقل خواهند کرد. این شیوه به منظور تضمین حمل بهتر و مناسب غذاهای حلال تعیین شده است که در پی درخواست های متعدد از سوی مشتریان مسلمان و رستوران های حلال بوده است.

سیدهارت شانکر مدیر عمومی دلیورو در سنگاپور در بیانیه ای گفت: سرویس غذای حلال هم به مشتریان و هم رستوران ها اطمینان خاطر خواهد داد که غذای حلال چگونه و چطور حمل می شود.

 

شرکت دلیورو هم اکنون در 200 شهر مختلف و 12 کشور در سرتاسر جهان از جمله انگلستان، هلند، فرانسه، آلمان، بلژیک، ایرلند، اسپانیا، ایتالیا، استرالیا، هنگ هنگ و امارات شعبه دارد و سنگاپور نخستین کشوری است که سرویس حلال به آن اختصاص یافته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha