جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نخستین نمایشگاه بین المللی «حلال» در سارایوو برگزار می شود

حوزه/ نخستین نمایشگاه بین المللی «حلال» سارایوو در روزهای ۲۷ تا ۲۹ سپتامبر در مرکز فرهنگی ورزشی اسکندریه این شهر با هدف نزدیک سازی تولیدکنندگان و متقاضیان محصولات اسلامی و حلال برگزار می شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از sarajevotimes، نخستین نمایشگاه بین المللی «حلال» سارایوو ، پایتخت بوسنی و هرزگوین در  ماه سپتامبر برگزار می شود.

نمایشگاه سه روزه «حلال»، در مرکز فرهنگی ورزشی اسکندریه، واقع در شهر سارایوو قرار است در روزهای 27 تا 29 سپتامبر 2018 برگزار شود. در این نمایشگاه تولیدکنندگان، توزیع کنندگان و مشتریان محصولات حلال از سرتاسر دنیا حضور خواهند داشت. این نمایشگاه همچنین ارتباط و نزدیکی میان تولیدکنندگان محصولات و فراهم کنندگان کالاها و خدمات حلال را با مشتریان و توزیع کنندگان این کالاها و خدمات از کشورهای مختلف اسلامی از جمله مالزی، ترکیه، عمان و امارات را ممکن می سازد.

به گفته برگزارکنندگان، هدف اصلی آنان ایجاد ارتباط میان شرکت های تولیدکننده محصولات و متقاضیان این نوع کالاها از سرتاسر جهان، به منظور توسعه و ارتقاء جهانی خرید و فروش کالاها و خدمات حلال از منطقه می باشد.

قرار است بیش از 85 شرکت دارای گواهینامه «حلال» در بوسنی و هرزگوین در این نمایشگاه حضور داشته باشند. 120 شرکت مختلف متعلق به منطقه نیز در این نمایشگاه مشارکت داشته و بیش از 4 هزار و 500 کالا و خدمات متنوع در این نمایشگاه به بازدیدکنندگان ارائه خواهند شد. این گردهمایی قرار است با حمایت باقر عزت بیگویچ رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی و هرزگووین و با همکاری بانک بین المللی بوسنی و بانک توسعه اسلامی برگزار گردد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha