جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بانوان

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان فارس گفت: مرحله استانی مصاحبه فراخوان شناسایی نخبگان و استعدادهای برتر(ناب ۴) با حضور جمعی از طلاب فارغ‌التحصیل سطح دو در شیراز برگزار شد.

«مدینه صدیق» معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان فارس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آغاز مرحله استانی مصاحبه فراخوان شناسایی نخبگان و استعدادهای برتر (ناب 4) در مدیریت استان خبر داد و گفت: این فراخوان به‌منظور ارزیابی استعداد و توان علمی و مهارتی واجدین شرایط اولیه استعداد برتر در مراکز استانی و احراز صلاحیت‌های علمی، عمومی و اخلاقی آنان برای شرکت در مصاحبه‌های عمومی و علمی برگزارشده است.

وی با اشاره به اینکه مصاحبه‌های ناب 4 شامل دو مرحله استانی و کشوری می‌شود، ادامه داد: مصاحبه علمی تخصصی مجموعه‌ای از سنجش‌ها است که به‌منظور ارزشیابی و سنجش صلاحیت‌های علمی عمومی واجدین شرایط اولیه انجام می‌شود.

صدیق در تشریح جزئیات شرکت‌کنندگان این مرحله گفت: در این مصاحبه 6 نفر از طلاب فارغ‌التحصیل سطح 2 در عرصه آموزش، دارای معدل بالای 18 و مشغول به تحصیل در مقاطع بالاتر و متولد سال 67 به بعد توسط حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا موسوی در دروس فقه و اصول و عقاید ارزیابی علمی می‌شوند.

                                      

وی، برای آشنایی بیشتر با امور نخبگان و استعدادهای برتر پایگاه اطلاع‌رسانی ناب را به نشانی http://nab.whc.ir/ اعلام کرد و افزود: این طلاب بعد از کسب حدنصاب نمره استانی، در مصاحبه کشوری شرکت کرده و طی روند مصاحبه به اداره نخبگان معرفی می‌شوند.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان فارس خاطرنشان کرد: مصاحبه طلاب شناسایی‌شده در عرصه پژوهش و فرهنگی در یک مرحله و در شهر مقدس قم توسط اداره کل امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه‌های علمیه خواهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha