جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
زندانیان بحرین

حوزه/ جریان وفاء اسلامی و جنبش آزادی و دموکراسی (حق) به مناسبت روز جهانی همبستگی با قربانیان شکنجه که مصادف با روز سه شنبه ۵ تیر است، فعالیت هایی را به همین مناسبت تحت عنوان "رهبران و قربانیان شکنجه در بحرین" آغاز کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جریان وفاء اسلامی و جنش آزادی و دموکراسی (حق) از احزاب انقلابی بحرین به مناسبت روز جهانی همبستگی با قربانیان شکنجه که مصادف با روز سه شنبه 5 تیر است، فعالیت هایی را به همین مناسبت تحت عنوان "رهبران و قربانیان شکنجه در بحرین" آغاز کردند.

این دو حزب بحرینی با صدور بیانیه ای با زندانیان و قربانیان شکنجه در زندان های رژیم آل خلیفه و در رأس آنان رهبران انقلابی اعلام همبستگی کرده و گفتند: شخصیت ها و رهبران انقلاب 14 فوریه بحرین از شکنجه و قتل تدریجی رنج می برند.

در این بیانیه آمده است که این برنامه از 2 تیر تا 8 تیر (23ژوئن تا 29 ژوئن) ادامه دارد و شامل فعالیت ها و تظاهرات در داخل و خارج بحرین است.

این احزاب تاکید کردند: این فعالیت ها در راستای تداوم راه رهبران انقلاب انجام می گیرد و از همگی می خواهیم که در این برنامه حضور فعال داشته باشند و در برابر فشارهای رژیم تسلیم نشده و با اعتماد کامل در راه مقاومت تا تحقق اهداف انقلاب 14 فوریه که همان سرنگونی رژیم آل خلیفه است، حرکت کنند.

احزاب انقلابی بحرین شیوخ کشور های حاشیه خلیج فارس را به حمایت از جنایت های مستمر بحرین و همراهی با آمریکا و انگلیس متهم کردند.

همچنین افزودند: تجاوزات بحرین در سایه سکوت مرگبار بین المللی انجام می گیرد و نهاد های حقوق بشری تنها به صدور بیانیه های بی معنی اکتفا کرده و هیچ اقدام عملی در جهت اجبار رژیم آل خلیفه به توقف جنایت ها انجام نمی دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha