جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
گردهمایی

حوزه/ مدیر کل اطلاعات آذربایجان شرقی گفت: دشمن با وجود برنامه‌ های مختلف و تلاش برای نفوذ در مراکز حوزوی و غیر حوزوی، همواره سعی دارد با اعمال سلایق مختلف این انقلاب را تمام شده جلوه دهد، تمامی این توطئه ها با القای جدایی میان مردم، نظام و روحانیت پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، گردهمایی مدیران مدارس و مراکز حوزوی استان آذربایجان شرقی، امروز با هدف بررسی آخرین وضعیت عمرانی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی مدارس علمیه استان با حضور حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی‌ فقیه در استان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان و جمعی از مدیران و اساتید حوزه علمیه برگزار شد.

امام جمعه تبریز در این مراسم از کمبود مدارس علمیه و مبلغ و روحانی در استان آذربایجان شرقی انتقاد کرد و خواستار افزایش اعتبارات و بودجه مدارس علمیه شد.

همچنین مدیرکل اطلاعات استان آذربایجان ‌شرقی در این مراسم اظهار داشت: دشمن با وجود برنامه‌ های مختلف و تلاش برای نفوذ در مراکز حوزوی و غیر حوزوی، همواره سعی دارد با اعمال سلایق مختلف این انقلاب را تمام شده جلوه دهد، تمامی این توطئه ها با القای جدایی میان مردم، نظام و روحانیت پیگیری می شود.

وی با بیان اینکه وحدت و یکپارچگی ملت ایران تمام توطئه های شوم دشمنان را خنثی و استکبار جهانی را مأیوس و با شکست مواجه کرده، گفت: انتظار داریم نهاد روحانیت و حوزه های علمیه مروّج وحدت و اتحاد ملی باشد و همه آحاد جامعه باید زیر پرچم ولایت فقیه علیه دشمنان مشترک وحدت داشته باشند.

همچنین حجت ‌الاسلام‌ سیدابوالفضل موسوی مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی به تشریح اقدامات انجام شده در این مرکز پرداخت و اظهار داشت: تشکیل شورای تبلیغ، برگزاری کارگاه‌های تخصصی روان‌شناسی ویژه طلاب و خانواده‌ها با موضوع آشنایی با فضای مجازی، سبک زندگی اسلامی، مهارت‌های زندگی، همسرداری و معیارهای صحیح ازدواج از جمله اقدامات بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha