سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
آل هاشم

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: امروز وضع اقتصادی کشور با چالش های جدی روبرو است و برای عبور از این مشکلات باید نگاه ها و رویکردهای اقتصادی مسئولان متفاوت تر از گذشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، در جلسه بررسی تحولات حمایتی از فعالان بخش تولید گفت: امروز وضع اقتصادی کشور با چالش های جدی روبرو است و برای عبور از این مشکلات باید نگاه ها و رویکردهای اقتصادی مسئولان استان متفاوت تر از گذشته باشد.

رئیس شورای حوزه علمیه آذربایجان شرقی، سرعت، دقت و صحت تصمیمات را از نکات ضروری برای عبور از چالش ها دانست و خاطرنشان کرد: باید با ایجاد کار و رونق اقتصادی در مقابل فشار های روانی دشمنان مقاومت کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، نقش مسئولان را در این میان، مهم ارزیابی کرد و گفت: همدلی مسئولان با مردم و به ویژه تولید کنندگان بسیار حایز اهمیت است و مدیران باید با مردم تعامل صادقانه داشته باشند.

امام جمعه تبریز همچنین با اشاره به اینکه امید آفرینی در میان مردم راهکار عبور از چالش های اقتصادی است، تاکید کرد: باید در برابر ایجاد کنندگان یاس و نا امیدی در بین مردم ایستادگی کنیم چرا که در وضع کنونی حفظ وحدت داخلی عامل اصلی گذر از مشکلات است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم به مسئله برق واحد های تولیدی لوازم خانگی نیز اشاره کرد و گفت: از وزارت نیرو می خواهیم تا همراهی لازم را با صنعتگران و تولیدکنندگان لوزام خانگی داشته باشد تا این تولید کنندگان نیز بتوانند در پرداخت بهای برق مصرفی در ردیف برق های صنعتی قرار بگیرند.

وی ادامه داد: بانک ها باید برای رونق اقتصادی وارد میدان شوند تا شاهد تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در استان باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha