پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مالیات

حوزه/ نماینده ولی فقیه در همدان تصریح کرد: فرار از مالیات و عدم پرداخت آن توسط افراد در حالی که از تمام برکات نظام استفاده می کند به معنای دزدی از جیب همه ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان عصر امروز در دیدار با مدیران مالیاتی همدان با اشاره به فرار های مالیاتی گفت: افرادی که که از پرداخت مالیات فرار می کنند به 80 میلیون جمعیت ایران مدیون هستند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان افزود: فرار از مالیات و عدم پرداخت آن توسط افراد در حالی که از تمام برکات نظام استفاده می کند به معنای دزدی از جیب همه ملت ایران است.

وی آگاه سازی را مهم ترین وظیفه مسئولان دانست و گفت: مردم عقبه و نتیجه پرداخت مالیات را آن طور که باید نمی دانند و باید در این موضوع اطلاع رسانی دقیق و گسترده به وجود آید.

آیت الله طه محمدی خاطر نشان کرد: باید برعلیه جنگ روانی ایجاد شده نسبت به مالیات اقدام جدی انجام شود و مردم را با فواید پرداخت مالیات و عواقب عدم پرداخت آن آشنا کرد.

وی در ادامه به مشکلات بازار پرداخت و گفت: مگر می شود یک نفر 2 تن سکه داشته باشد، اما بعضی افراد حتی توانایی خرید یک نیم سکه را هم نداشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: با آن هایی که این نوسات را ایجاد کرده اند باید به طور جدی برخورد شود و به مردم نیز معرفی شوند.

وی احترام به حقوق ارباب رجوع را از واجبات کار اداری توصیف کرد و گفت: کارگزاران و کارمندان ادارات باید بر اساس دستورات و قانون موجود با مردم رفتار کنند و اگر کسی از قوانین آگاهی ندارد با سعه صدر آن ها را راهنمایی کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha