پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دهه کرامت

حوزه/ مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد کردستان در جمع خبرنگاران برنامه های دهه کرامت در این استان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، کامل گلباغی، بعدازظهر امروزدر جمع خبرنگاران برنامه های گرامیداشت دهه کرامت در سطح استان کردستان را تشریح کرد.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد کردستان گفت: اولین و مهمترین وظیفه ما این است که سیره و زندگانی ائمه اطهار(ع) به ویژه زندگی و منش امام رضا(ع) و خواهر بزرگوارش حضرت معصومه (س) برای اعضای کانون های مساجد در سطح استان تشریح شود.

گلباغی در ادامه سخنان خود به برخی از برنامه های دبیرخانه کانون های مساجد استان اشاره کرد و گفت: دبیرخانه کانون های مساجد استان در دهه کرامت برنامه هایی همانند برگزاری جشن های دهه کرامت، حضور در نشست های هماهنگی کمیته اقماری دهه کرامت، تشکیل جلسات هماهنگی کمیته فضای مجازی، آذین بندی کانون های فرهنگی هنری تابعه، همکاری و مشارکت در چهارمین جشنواره بین المللی مولودی خوانی هه تاو و.. را برگزار کند.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد کردستان گفت: در این دهه مبارک کانون مساجد استان اقدام به توزیع بروشور درباره زندگینامه امام رضا(ع) از دیدگاه برادران اهل سنت خواهد کرد. همچنین در این دهه مبارک بعضی از کارشناسان این دبیرخانه در برنامه های شبکه استانی حضور خواهند یافت و در باب زندگی امام رضا (ع) و اهل بیت(ع) صحبت خواهند کرد.

وی با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن در دهه کرامت، افزود: یکی از بارزترین برنامه های ما در دهه کرامت برگزاری مراسم گرامیداشت روز دختر در کانون تخصصی مهریه شهر سریش آباد خواهد بود. همچین در کانون فرهنگی و هنری باب السلام مسجد جامع شهید ورمقانی سنندج ویژه برنامه ای برگزار می گردد.

گلباغی تصریح کرد: این ویژه برنامه به همت حوزه مقاومت شهید باهنر و با حضور اعضای هسته های پژوهش، مدیران مسئول کانون های مساجد شهرستان سنندج همزمان با 29 تیر جاری برگزار می شود.

وی بیان داشت: در سوم مرداد ماه شاهد برگزاری جشن ولادیت و نیز تقدیر و تجلیل از خادمان رضوی در کانون فرهنگی و هنری مهدیه سنندج خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha