جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سید ناصر حیدری

حوزه/ حجت الاسلام حیدری از اجرای ۲۵۰برنامه در جشنواره زیر سایه خورشید در استان یزد خبر داد و گفت: خدام حرم رضوی به ۴۴نقطه شهری و روستایی استان یزد سفر می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام سید ناصر حیدری، دبیر یازدهمین دوره جشنواره « زیر سایه خورشید» استان یزد شب گذشته در مراسم استقبال از خدام حرم رضوی یازدهمین جشنواره « زیر سایه خورشید» که در دفتر آیت الله ناصری امام جمعه یزد برگزار شد گفت: جشنواره مردمی زیر سایه خورشید امسال در 438 شهرستان و 17 کشور جهان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه جشنواره زیر سایه خورشید از تاریخ 26تیرماه به صورت رسمی کار خود را در استان دارالعباده یزد آغاز کرد، افزود: این برنامه تا 6مرداد ماه سال جاری با حضور 16نفر از خدام حرم رضوی که با 4 گروه به 44نقطه شهری و روستایی استان یزد سفر می کنند ادامه دارد.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به اینکه برنامه های جشنواره زیر سایه خورشید در یزد 250برنامه پیش بینی شدهT تصریح کرد: با توجه به درخواست ها و ارادت خاصی که مردم یزد به ائمه اطهار (ع) دارند احتمال افزایش این میزان برنامه در استان وجود دارد.

دبیر یازدهمین دوره جشنواره زیر سایه خورشید استان یزد به برخی از برنامه های جشنواره در استان اشاره کرد و گفت: درمان رایگان 500 نفر از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست استان، برپایی ایستگاه های سلامت در 13 نقطه، اعطای 200 وام کارآفرینی ازجلمه برنامه های زیر سایه خورشید در استان یزد است.

وی در پایان گفت: اطعام در مناطق محروم، تهیه جهیزیه، آزادسازی زندانیان، اعزام تورهای زیارتی، ترمیم خانه های نیازمندان از جمله برنامه های دیگر جشنواره زیر سایه خورشید استان یزد است.

پایان پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha