شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
علیرضا خسروی - سمنان

حوزه/ سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان سمنان با بیان اینکه ۹۰۰ بیمار نیازمند در سطح این استان تحت حمایت آستان قدس رضوی قرار گرفتند، گفت: ۱۵۹ زوج جوان نیز با کمک‌های دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان سمنان در تأمین جهیزیه راهی خانه بخت شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، علیرضا خسروی، در نشست خبری با مطبوعات و رسانه‌های جمعی استان سمنان به مناسبت دهه کرامت به‌منظور شرح عملکرد دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان سمنان، اظهار داشت: جذب خادمان افتخاری یکی از مهم‌ترین رویکردهای آستان قدس رضوی در سطح استان‌ها است که در این بخش بالغ‌بر 1800 نفر در سطح استان سمنان در طرح خادم یاری معرفی شدند.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان سمنان با اشاره به عضویت 150 نفر از استان سمنان به‌عنوان خادم افتخاری در آستان قدس رضوی تصریح کرد: استان سمنان در جایگاه دوم برای معرفی خادم یاران و فعالیت آن‌ها قرار دارد.

وی با بیان اینکه 900 بیمار نیازمند در سطح این استان تحت حمایت آستان قدس رضوی قرار گرفتند و 132 بیمار صعب‌العلاج در استان سمنان از حمایت‌های آستان قدس بهره‌مند شدند، افزود: خدمات حمایتی آستان قدس رضوی برای تمام شهرهای کشور ارائه می‌شود و این محدود به خراسان رضوی نیست و 136 یتیم از استان سمنان تحت حمایت آستان قدس رضوی هستند.

خسروی با اشاره به اینکه کمک به مردم نیازمند از دیگر رویکردهای این نهاد است که در این راستا 596 خانواده نیازمند نیز از بسته‌های ارزاق آستان قدس رضوی بهره‌مند شدند، خاطرنشان کرد: 159 زوج جوان نیز با کمک‌های این نهاد در تأمین جهیزیه راهی خانه بخت شدند و آستان قدس رضوی زوج‌های جوان را برای دریافت وام قرض‌الحسنه 3 میلیون تومانی به بانک‌های خاص معرفی کردند.

وی گفت: اعزام زیارت اولی‌ها و مردم مناطق محروم از استان سمنان به زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) در مشهد مقدس در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha