پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
استاد حوزه علمیه مازندران

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که نظارت مسؤولان کشور بر امور داخلی به ویژه وضع آشفته بازار باید بیشتر شود، گفت: مسؤولان و متولیان امور نباید بگذارند عده ای از وضعیت فعلی در جهت منافع شخصی سوء استفاده کند.

حجت الاسلام حسین تقی پور، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران با اشاره به تلاش آمریکای جنایت در فشار اقتصادی به ملت ایران، گفت: ملت بزرگ و با بصیرت ایران اسلامی این بار نیز با وحدت و همبستگی توطئه آمریکایی ها را خنثی خواهند کرد.

وی به دوره گردی آمریکایی ها برای همراه کردن کشورها برای تحریم علیه ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: علیرغم همه تلاش های آمریکایی ها، شاهد مخالفت کشورهای مختلف در همراهی با آمریکایی ها هستیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکا باید بفهمد که دیگر دوران قلدری و سلطه بر ملت ها به پایان رسیده است، بیان داشت: ملت بزرگ ایران چهاردهه است که کاملاً مستقل و بدون وابستگی در حال حرکت به سوی آرمان های انقلاب است.

حجت الاسلام تقی پور با اشاره به این که همه عصبانیت و ناراحتی آمریکایی ها از ایران اسلامی به دلیل شکست های متعدد این کشور در چهار دهه اخیر در منطقه است، افزود: سیاست های آمریکا در منطقه با مدیریت ایران اسلامی به بن بست رسید و کاملاً شکست خورده است.

مسؤول مدرسه علمیه سفیران هدایت بابل با بیان این که تلاش های چند دهه ای آمریکا در منطقه با نقش آفرینی جمهوری اسلامی ایران نتیجه نداده است، گفت: حضور چندین ساله آمریکایی ها در منطقه نتیجه ای جز رسوایی و شکست برای آنها نبوده است.

وی با اشاره به این که رئیس جمهور آمریکا اعتراف کرده است که این کشور سرمایه گذاری کلانی برای تحقق سیاست های خود انجام داده است، افزود: امروز شاهد هستیم که آمریکایی ها در مناسبات منطقه ای هیچ جایگاهی ندارند.

حجت الاسلام تقی پور با بیان این که همین شکست های پی در پی در منطقه موجب شده است امروز آمریکا به بهانه مسائل هسته ای تحریم ها علیه ملت ایران را دوباره آغاز کند، خاطرنشان کرد: دولتمردان آمریکایی باید بدانند که خروج آنها از برجام و تشدید تحریم ها علیه ملت ایران، تأثیری در سیاست های جمهوری اسلامی در منطقه و سایر نقاط جهان نخواهد داشت.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که ملت ایران بر مواضع به حق خود در مسائل مختلف استوار است و هیچ گاه آن را تغییر نخواهد داد، گفت: آمریکایی ها باید بدانند ملت ایران چهل سال است که طعم تلخ تحریم ها را چشیده و این تحریم ها اثری بر اراده این ملت نخواهد داشت.

مسؤول مدرسه علمیه سفیران هدایت بابل با بیان این که تحریم ها ملت ایران را برای رسیدن به آرمان های انقلاب مصمم تر خواهد کرد، افزود: فناوری صلح آمیز هسته ای در سایه همان تحریم های فلج کننده آمریکایی ها علیه ایران اسلامی به دست آمده است.

حجت الاسلام تقی پور با تأکید براین که ملت ایران هیچ گاه از حق واقعی خود دست نخواهد کشید، بیان داشت: داشتن صنایع پیشرفته و علوم روز در همه حوزه حق طبیعی هر کشوری است و ایران اسلامی نیز این حقوق مستثنی نخواهد بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکایی ها باید بدانند که تهدید، تحریم و فشار بر روی ملت ایران هیچ اثری نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: ملت ما با فکر و مدیریت انقلابی و جهادی مشکلات و بحران ها را پشت سر خواهند گذاشت.

وی با اشاره به این که در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه در برابر آمریکای جنایت کار ایستاده است، تصریح کرد: آمریکایی ها به جای تهدید و فشار، سیاست های خود علیه ملت ایران را تغییر دهند و نگاه سلطه گرانه را خود را کنار بگذارند.

حجت الاسلام تقی پور با بیان این که ملت بزرگ ایران بر اساس احترام متقابل با سایر کشورها ارتباط خواهد داشت، خاطرنشان کرد: اگر کشوری حقوق به حق ملت ایران را نادیده می گیرد، لزومی ندارد این ملت تعامل و ارتباطی با آنها داشته باشد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که در شرایط امروز کشور همه بخش ها باید گوش به فرمان رهبری نظام باشند، بیان داشت: به طور قطع و یقین با تقویت وحدت و همبستگی ملی می توانیم از سد تحریم های دشمنان نیز به راحتی عبور کنیم.

وی با بیان این که نظارت مسؤولان کشور بر امور داخلی به ویژه وضع آشفته بازار باید بیشتر شود، افزود: مسؤولان و متولیان امور نباید بگذارند عده ای از وضعیت فعلی در جهت منافع شخصی سوء استفاده کند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha