جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از مدیران و ائمه جمعه خواست دستاورد‌های چهار دهه نظام انقلاب اسلامی را هنرمندانه از صدا و سیما به مردم تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام و المسلیمن سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، امروز در نشست سیاستگذاری ستاد گرامیداشت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی گفت: برای خنثی کردن توطئه ‌های مذبوحانه استکبار که می ‌کوشد دستاورد‌های ۴۰ ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را وارونه جلوه دهد، همه نهاد‌ها و سازمان‌ها موظف هستند از طریق صدا و سیما، عمکلردشان را در این ۴ دهه تشریح و به مردم تبیین کنند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه دشمن همواره در صدد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، افزود: از ماه‌ها پیش جبهه غربی – عربی استکبار اقدامات مذبوحانه طرح ریزی کرده و با موج سواری بر مشکلات به حقِ مردم و تبدیل نارضایتی‌ ها به آشوب‌های خیابانی، این گونه درصدد ضربه زدن به نظام و براندازی آن است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم تاکید کرد: با گذشت ۴ دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، خدمات ارزشمندی در حوزه‌های مختلف عمران و آبادانی کشور انجام و زیرساخت ‌های متعدد علمی، آموزشی، پزشکی، درمانی و بسیاری از بخش ‌های دیگر فراهم شده است.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در پایان گفت: این دستاورد‌ها باید هنرمندانه و در مقاطع مختلف از صدا و سیما منعکس شود، حتی آخرین اطلاعات از عملکرد نهاد‌ها و سازمان ‌ها در اختیار ستاد نماز جمعه قرار گیرد تا ائمه جمعه از تریبون نماز جمعه با مردم مطرح کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha