شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مرزبانان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با صدور پیام ضمن تسلیت شهادت مرزبانان مریوان، عنوان کرد: شهادت مظلومانه مدافعان مرزهای خاک پاک ایران اسلامی در مریوان، بار دیگر پرده از جنایات ضدانسانی و ضداسلامی اشرار کوردل و خائنان به میهن عزیزمان برداشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با صدور پیامی شهادت مظلومانه مرزبانان و مدافعان مرزهای خاک پاک ایران اسلامی در شهرستان مریوان را تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (آل عمران۱۶۹)

شهادت مظلومانه مدافعان مرزهای خاک پاک ایران اسلامی در مریوان، بار دیگر پرده از جنایات ضدانسانی و ضداسلامی اشرار کوردل و خائنان به میهن عزیزمان برداشت.

خبر جانسوز شهادت ۱۱ نفر و زخمی شدن ۸ نفر از فرزندان غیور و بزرگ مردان شجاع و بسیجیان دلاور به دست اشرار تروریست و نیروهای پژاک در استان کردستان موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

این مرزبانان خستگی ناپذیری و بسیجیان همیشه در صحنه برای حفظ و حراست از تمامیت ارضی کشور و تامین امنیت و آرامش مردم عزیز میهن اسلامی مان با خون پاک خود در برابر تهاجم و زیاده خواهی های دشمنان ایستادند که خونشان پاک، استواری نظام اسلامی را بیشتر و مجاهدان با صلابت انقلاب اسلامی را برای گرفتن انتقام خون شهدای مظلوم و حراست از ایران و انقلاب مصمم ‌تر می‌نماید.

شهادت پرافتخار و مظلومانه این شهیدان والامقام را به محضر حضرت ولیعصر(عج الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز، ملت شریف ایران و خانواده معظم و معّزز آنان و بویژه مردم شهیدپرور استان کردستان تسلیت عرض نموده و به شهدای این حادثه غم بار علودرجات و حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای خانواده های عزادار و بزرگوار این عزیزان صبر و اجر مسألت دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha