شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مسلمان کانادایی: موقع خروج از مسجد، آجر به سمتم پرتاب شد!

حوزه/ یک مرد مسلمان ساسکاتون کانادا صبح روز ۱۳ جولای زمانی که پس از اقامه نماز صبح از مسجد به سمت منزلش در حرکت بوده کامیونی او را هدف قرار داده و آجر به سمت او پرتاب شده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از ctvnews، یک مرد مسلمان در شهر ساسکاتون در  استان سسکچوان کانادا به خبرنگاران گفت که صبح روز 13 جولای زمانی که از مسجد به سمت منزلش در حرکت بوده کامیونی او را هدف قرار داده و آجر به سمت او پرتاب کرده است.

ابوشیخ می گوید بعد از نماز صبح از مسجد به سمت خانه در حرکت بوده که یک کامیون سفید رنگ به داخل پیاده رو وارد شده و با شتاب او را تعقیب کرده است.

شیخ گفت: راننده می خواست مرا زیر بگیرد. به شدت ترسیده بودم.

ابوشیخ سپس گفت زمانی که جلوی پنجره روبرویی خانه ایستاده بوده یک نفر آجر به سمت او پرتاب کرده است. خوشبختانه او موفق شده در داخل بوته های جلوی خانه پناه بگیرد و به سرعت خودش را به داخل برساند، اما دو آجر دیگر شیشه های پنجره جلویی را شکسته بودند.

شیخ افزود: این یک حمله نفرت محور بود، زیرا من لباس سنتی پوشیده بودم و کلاه سفید اسلامی به سر داشتم.

دختر شیخ که در سان فرانسیسکو زندگی می کند پس از شنیدن ماجرا برای عیادت از پدرش به منزل آمده و می گوید: درک نمی کنم چرا کسی باید دست به چنین کاری بزند. این حس را داشتم که واقعا معلوم نیست چه خبر است! شنیده بودم که چنین حوادثی اخیر در ایالات متحده رخ می دهند، اما در کانادا انتظار نداشتم. واقعا ترسناک است.

به گفته پلیس تحقیقات درباره این ماجرا ادامه دارد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha