پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تبلیغ کمیته

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر از اجرای طرح توانمندسازی دینی و معرفتی مددجویان کمیته امداد و برگزاری کارگاه های اخلاقی تربیتی با حضور خواهران مبلغه در این شهرستان خبر داد .

خانم اعظم آزادبخت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه مبلغان نقش بسزایی در توانمند سازی تربیتی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) دارند، گفت: هم اکنون تعدادی از طلاب و مبلغان مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر با تشکیل کلاس ها و کارگاه های اخلاقی تربیتی یاری گر مدجویان هستند تا دانش معرفتی و دینی آنان را ارتقاء بخشند .

وی با بیان اینکه طرح توانمند سازی مددجویان کمیته امداد با محوریت تبلیغ دینی و اجتماعی مبلغان با عنوان طرح فلاح در طول سال در حال برگزاری است، افزود: در این طرح مبلغان مشاوره های لازم را در خصوص تربیت فرزند،ازدواج،کارآفرینی و ...به مددجوان ارائه می دهند .

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر با اشاره به اینکه برگزاری گفتمان های عفاف و حجاب نیزاز دیگر برنامه های مبلغان در راستای ارتقاء و استحکام بنیان خانواده برای مددجویان زیر پوشش است، خاطر نشان کرد: مبلغان در کارگاههای عفاف و حجاب برکات حجاب را برای بانوان تشریح می نمایند .

 آزادبخت با اشاره به اینکه مبلغان باید با اخلاص و سعه صدر آموزه های سبک زندگی اسلامی را در بین مردم تبیین و تشریح نمایند، ادامه داد: مبلغان می توانند با خلق نیکوو بیانی شیوا با بهره گیری از آیات قرآنی و روایات دینی فرهنگ عفاف و حجاب را در جامعه نهادینه کنند .

وی در پایان با اشاره به اینکه مبلغان باید در محافل خانوادگی نیز با در نظر گرفتن شرایط امر به معروف و نهی از منکر به تبیین آموزه های اخلاقی بویژه فرهنگ عفاف و حجاب بپردازند، گفت: مبلغان باید با مطالعه و تحقیق بصورت مستمر به تبلیغ این فرهنگ دینی در جامعه بپردازند تا شاهد رشد فضائل اخلاقی در خانواده و به تبع آن در جامعه باشیم .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha