جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جلسه سالگرد انقلاب

حوزه/ جلسه شورای سیاست گذاری راهبردی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در فارس با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مدیران ارشد استانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز،  جلسه شورای سیاست گذاری راهبردی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان فارس، پیش از ظهر امروز، با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مدیران ارشد استانی، در شیراز برگزار شد.

سهراب مختاری مدیرکل کار تعاون و رفاه اجتماعی در این جلسه با اشاره به اینکه این مجموعه برابر سنوات گذشته فعالیت خود را دنبال می کند، اظهار داشت: جشن کارگری در ایام دهه فجر برگزار خواهد شد، همچنین ۳۰ اتحادیه نیز با نگاهی که ایجاد شده با کمک تعاونی های زیر دست هم این جشن را برپا خواهند کرد.

وی با بیان اینکه باید ظرفیتی برای ایجاد روحیه جدیدتر ایجاد کنیم، افزود: تعدادی از  تعاونی های مسکن مهر را تحویل داده ایم که در موضوع اشتغال زایی نیز ۲۰۰ درصد آماده پرداخت است و ۱۱۷ درصد پرداخت شده است.

مدیرکل کار تعاون و رفاه اجتماعی با بیان اینکه باید تلاش کنیم وضعیت موجود را حفظ کنیم تا با این فعالیت ها ادامه مسیر را داشته باشیم، تصریح کرد: برپایی ایستگاه صلواتی و دیدار با نماینده ولی فقیه از جمله برنامه های این مجموعه است که در ایام دهه فجر انجام خواهد شد.

تولید ۱۰۰ مستند

حقائق، قائم مقام صدای سیمای مرکز فارس نیز در این جلسه با اشاره به اینکه صدا و سیمای مرکز فارس به عنوان صدای سیمای پیشرو در سطح کشور برنامه های متنوعی برای ایام دهه فجر دارد، ابراز کرد: مستند شهدای مدافع حرم که بخشی از آن تولید شده و برای بخشی از آن به سوریه رفته اند در دست تولید است، همچنین شش مستند از جمله کودک، مساجد، نماهنگ چلچراغ و غیره تولید شده است.

وی تولید ۱۰۰ مستند در بخش های مختلف را مورد توجه قرار داد و افزود: ۸۰ گزارش در بخش های مختلف علمی، مستند گزارش محله انقلاب و ۱۰۰ نمایش رادیویی از جمله برنامه های این مجموعه در ایام دهه مبارکه فجر است.

قائم مقام صدای سیمای مرکز فارس تصریح کرد: فهم تاثیر نهضت تنباکو در پیروزیم انقلاب از جمله برنامه هایی است که بخشی آن در حال پخش و بخشی دیگر در ایام دهه فجر  اجر خواهد.

ایجاد بیش از ۵ هزار فرصت شغلی برای مددجویان

همچنین محمد بزرافشان مدیرکل کمیته امداد فارس نیز در این جلسه با اشاره به اینکه در ایام دهه مبارکه فجر تعدادی از مدد جویان به زیارت امام رضا(ع) اعزام خواهند شد، اظهار داشت: همچنین همه افرادی که پشت نوبت صف جهیزیه قرار گرفته اند را به صفر رسانده ایم.

وی با بیان اینکه بیش از ۵ هزار فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد شده است، عنوان کرد: همه اقشاری که مخاطب این مجموعه هستند حضور پررنگی در دهه مبارک فجر خواهند داشت.

دشمن به دنبال سیاه‌نمایی است

احمد احمدی زاده سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در این جلسه با بیان اینکه کلیه دستورالعمل ها به فرمانداری ها ابلاغ شده، ابراز کرد: شرایطی کنونی که در آن قرار گرفته ایم بسیار حساسی است که دشمن در فضای مجازی به دنبال ضربه زدن به چهلمین سال پیروزی انقلاب است.

وی افزود: باید یک کمیته نظارتی برای نظارت بر کارگروه ها تشکیل شود تا برنامه های آنان را رصد کند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: دشمن به دنبال سیاه‌نمایی است، تا ناکارآمدی نظام اسلامی را جلوه دهد به همین دلیل باید کمک کنیم، تا دستاوردهای نظام اسلامی تبیین شود.

وی، پاسخگویی به شبهات ایجاد شده پیرامون نظام مقدس اسلامی را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: پاسخ به شبهات در فضای مجازی به ویژه برای جوانان باید عالمانه باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha