سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
سعید روحانی

حوزه/ مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم تصریح کرد: ما باید امروز در مواجهه با تهاجم فرهنگی دشمن با ابزار هنر و رسانه به دفاع از انقلاب اسلامی بپردازیم.

حجت‌الاسلام‌ سعید روحانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به این که امروز یکی از راهبردهای جدی دشمن، نااُمیدسازی مردم در داخل کشور است، اظهار داشت: دشمنان با همه ابزارهای رسانه ای ، فرهنگی و جنگ تبلیغاتی عظیم خود به میدان آمده اند تا این تحلیل و نظر غلط را به جامعه القا کنند که نظام اسلامی در اداره امور ناتوان و ضعیف است.

وی افزود: در این راستا آن ها از همه ظرفیت خود استفاده می کنند تا به خصوص نسل جوان را به سمت خود کشانده و نسبت به نظام و انقلاب بدبین و نااُمید کنند و لذا در مقابل این توطئه دشمن ما هم باید از ابزارهایی که در اختیار داریم به خصوص در عرصه هنر و رسانه نهایت استفاده را ببریم.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم همچنین خاطرنشان کرد: طبعاً در شرایط حساس کنونی همه دلسوزان و علاقه مندان به نظام و رهبری باید با احساس مسئولیت وارد صحنه شده و به سهم خود به ایفای نقش بپردازند.

وی گفت: ما باید به وسیله تولید کتاب و مقاله و نشریه و نیز ساخت فیلم و تئاتر و هنرهای دیگر همچنین استفاده از سرود و موسیقی های مناسب ، دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر را به درستی تبیین کنیم و این باور را در مردم تقویت نماییم که انقلاب و نظام اسلامی با وجود همه مظلومیت هایی که داشته دارای موفقیت های بسیاری در عرصه های گوناگون بوده است.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha