شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین از جمع آوری ۵ هزار عکس از شهدای روحانی استان خبر داد

به گزارش خبرگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفظل مصطفایی، عصر امروز در جلسه کنگره 3000 شهید استان قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس، از جمع آوری ۵ هزار  عکس از  شهدای روحانی استان خبر داد و گفت: سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین برای برگزاری هر چه باشکوه تر این کنگره توانسته با همکاری حوزه علمیه قزوین تصاویر شهدای روحانی استان را  جمع آوری و به کمیته برگزاری کنگره تحویل دهد.

وی بیان کرد: مسئولین بخش روحانیت کنگره شهدا علاوه بر جمع آوری آثار شهدا ی روحانی، خاطرات همرزمان شهدا و اساتید را در قالب مصاحبه نیز در کتاب هایی به چاپ رسانده و بخشی دیگر نیز در حال چاپ است که شهریور ماه ارائه خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین خاطرنشان کرد: در بخش مستند، تیم رسانه ای حوزه علمیه قزوین 3 فیلم در رابطه با شهدای روحانی استان تهیه کرده که در شهریور ماه آماده و کنگره شهدا رونمایی خواهد شد.

حجت الاسلام مصطفایی در پایان گفت: از خانواده معظم شهدا درخواست داریم که چنانچه تصاویر و دست نوشته هایی از شهدا را در اختیار دارند، به دبیرخانه کنگره شهدای استان ارسال نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha