جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام و رهبری

حوزه/ حجت الاسلام حاتم نیا تصریح کرد: مسیر رهبر معظم انقلاب، دقیقاً ادامه راه امام خمینی(ره) است که این را می توان از برخورد مقام معظم رهبری با موضوعات گوناگون و مقایسه آن با نظرات امام(ره) درک کرد.

حجت الاسلام حبیب الله حاتم نیا، امام جمعه شهر بهار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، داشتن تقوای الهی را بالاترین ویژگی رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و گفت: در دنیا رهبری را نمی توان نام برد که در برخورد با موضوعات مختلف این چنین با بصیرت عمل کند. البته بصیرت حضرت آقا نشان از عنایت ویژه پروردگار نسبت به ایشان است.

وی، رهبر معظم انقلاب را یکی از تحلیلگران سیاسی بسیار قوی در دنیا دانست و گفت: مقام معظم رهبری خیلی از مسائل را پیشاپیش پیش بینی کرده اند که در آن زمان افرادی منکر آن مطالب بودند، اما پس از گذشت زمان می دیدند که بیانات حضرت آقا محقق شد.

امام جمعه بهار، تحلیل مسائل سیاسی در دنیای امروز را بسیار پیچیده دانست و گفت: به اعتراف دوست و دشمن، مقام معظم رهبری با یک سخنرانی یک ساعته طرح ریزی های چند ساله دشمنان را نقش بر آب می کنند.

وی تصریح کرد: مسیر رهبر معظم انقلاب، دقیقاً ادامه راه امام خمینی(ره) است که این را می توان از برخورد مقام معظم رهبری با موضوعات گوناگون و مقایسه آن با نظرات امام(ره) درک کرد.

حجت الاسلام حاتم نیا در پایان افزود: رهبری های حکیمانه حضرت آقا توانست مردم و مسئولان را از افتادن در گرداب فتنه ها نجات دهد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha