جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
میثم مطیعی

حوزه/ مداح برجسته کشوری گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که «بروید به جلسات حاج‌آقا مرتضی تهرانی اخوی حاج‌آقا مجتبی. ایشان را سال‌هاست می‌شناسم و می‌دانم. مباحث ایشان جذاب است»‌.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حاج میثم مطیعی مداح برجسته کشوری و عضو هیئت‌علمی دانشگاه امام صادق (ع) در صفحه اینستاگرام شخصی خود در واکنش به ارتحال آیت‌الله مرتضی تهرانی نوشت: ۲۱ مهرماه ۱۳۹۵ بود، شام غریبان امام حسین (ع) و بیت رهبری توفیق عرض ادب به محضر اهل‌بیت (ع) داشتم؛ مراسم که تمام شد برای شام روضه خدمت آقا رسیدم.

سؤالات متعددی طرح کردم ازجمله آن که عرض کردم: تا زمانی که حضرت آیت‌الله حاج‌آقا مجتبی تهرانی در قید حیات بودند، محضر ایشان می‌رفتیم و خیلی بهره می‌بردیم. از وفات ایشان به بعد خیلی وضع ما بدتر شده است، شما هم مستحضرید که در بحث اخلاقی هیچ‌چیز جای اثر حضوری را نمی‌گیرد؛ به حضرتعالی هم که همیشه دسترسی نداریم، انتظار و توقعی هم نداریم و واقعاً دچار خسارت شده‌ایم و در معرض خطر هم هستیم و می‌خواهم جایی باشد که بروم. ‌

رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که «بروید به جلسات حاج‌آقا مرتضی تهرانی اخوی حاج‌آقا مجتبی. ایشان را سال‌هاست می‌شناسم و می‌دانم که مباحث ایشان جذاب است.»

بی‌توفیق بودم، نشد که از محضرش فیض ببرم؛ امروز تأسف و اندوه زیادی دارم

دل به هر پاک‌دلی بستم رفت...

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha