سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
اجتماع طلاب مشهد

حوزه/ جمعی از طلاب و روحانیون مشهد مقدس، در اعتراض به وضعیت اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم، تجمعی را در مجاورت مضجع شریف حضرت ثامن الحجج(ع) برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، جمعی از طلاب و روحانیون مشهد مقدس ظهر امروز پس از اقامه نماز جمعه در اعتراض به وضعیت اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم تجمعی را در مجاورت مضجع شریف ثامن الحجج(ع) برگزار کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع که در راستای حمایت از مواضع مراجع  عظام تقلید نسبت به وضعیت اقتصادی مردم صورت گرفت، پلاکاردهایی حاوی شعار «اعدام مفسدان اقتصادی، محکومیت گرانی»، «مفسد اقتصادی اعدام باید گردد»، «مطالبات ملت، شعار روحانیت»، «عدالت، عدالت این است شعار ملت»، «ندای مرجعیت، احقاق حق ملت»، «دغدغه روحانیت درد و غم مردم است»، «غصه روحانیت، عدالت، معیشت»، «شعار هر ایرانی، مرگ بر گرانی»، «غارتگر بیت‌المال، اعدام باید گردد»،  «مطالبات مردم، شعار روحانیت»، «شعار هر روحانی، مرگ بر بیکاری» و «مطالبات ملت، شعار روحانیت» را در دست داشتند.

این تجمع به‌صورت خودجوش برگزار شد و روحانیون و طلاب به‌دنبال موضع‌گیری‌های اخیر مراجع عظام تقلید در خصوص وضعیت معیشتی مردم و به منظور حمایت و پشتیبانی از آنان و دفاع از حقوق ملت شریف به میدان آمدند.

برخی از شرکت کنندگان نیز ضمن انتقاد از بی تحرکی مجلس شورای اسلامی، دولت و قوه قضائیه و دیگر مراکز و نهادهای متولی و مسئول، نسبت به وضع اقتصادی، با سردادن شعارهایی از قول مراجع نسبت به ضعف در تیم اقتصادی دولت، خواستار پیگیری هرچه سریعتر وضع موجود، پایان دادن به گرانی های سرسام آور و همچنین لغو ارز مسافرتی شدند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • اکبر IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    0 0
    اره حاجی یه خورده اینور تر وایسا عکس قشنگ بی افته