پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
روز خبرنگار

حوزه/ فرماندار قم تصریح کرد: خبرنگاران باید از تولید و انتشار اخبار غیرموثق ، شایعات و نیز اخباری که به اختلافات در کشور دامن می زند، بپرهیزند

رضا سیار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: امروز که در جنگ رسانه ای و اقتصادی با دشمن قرار داریم، خبرنگاران متعهد ، صادق و علاقه مند به کشور و نظام به سان سربازان خط مقدم ما در این نبر هستند.

وی افزود: ما در دنیایی به سر می بریم که تاثیر قلم خبرنگار به مراتب بیشتر از گلوله سربازان است و در این شرایط خبرنگاران و فعالان رسانه ای نقش بسیار مهمی در راستای دفاع از انقلاب و نظام و پیگیری به حق مطالبات مردم دارند.

فرماندار قم همچنین رسانه های جمعی خواست که از انتشار اخبار دروغ، شایعات و نیز اخباری که منجر به تشدید اختلافات در داخل می شود به شدت بپرهیزند و گفت: یکی از شاخصه های خبرنگار در کشور اسلامی این است که همواره صداقت ، تعهد و حفظ مصلحت را در کار حرفه ای اش مراعات کرده و با فعالیت خود به تقویت نشاط و امید در جامعه کمک می نماید.

وی بیان داشت: خبرنگاران در شرایط امروز، وظایف پاسداری از آرمان های امام و شهیدان را به عهده دارند و باید بدانند که انجام وظیفه درست و تعهد آن ها در این زمان باعث خنثی شدن بخش قابل توجهی از توطئه های دشمن در عرصه جنگ نرم رسانه ای می شود.

۳۱۳/۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha