جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اعلامیه های اسلام هراسی، کاندیدای محجبه کنگره آمریکا را هدف قرار دادند

حوزه/ طاهره عمادالودود، زن محجبه آفریقایی تبار، کاندیدای انتخابات کنگره آمریکا در غرب ماساچوست هدف اعلامیه های اسلام هراسانه ناشناسی قرار گرفته است که ادعاهای بی اساسی علیه او منتشر کرده اند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از gazettenet، طاهره عمادالودود، زن محجبه آفریقایی تبار که به نمایندگی از خانواده های کارگر و مستضعف، کاندیدای انتخابات کنگره آمریکا درغرب ماساچوست شده است، هدف اعلامیه های اسلام هراسانه ناشناس قرار گرفته است.

این بانوی مسلمان که یک وکیل حقوق مدنی می باشد و در حوزه کاری اش با اسلام هراسی می جنگد، درباره اعلامیه های نفرت محوری که در 10 روزه گذشته علیه او در میان شهروندان و رای دهندگان در تعدادی از شهرها و روستاهای منطقه توزیع شده صحبت کرد.

عماد الودود عصر روز گذشته در این باره گفت: پیامی که من از این نوع حمله دریافت می کنم، این است که اسلام هراسی را باید محکوم کرد. هر گونه تعصبی در انتخابات باید توسط تمامی کاندیداها و مقامات انتخاب شده در منطقه  محکوم شوند.

وی گفت: این اعلامیه ها محتوای بسیار نفرت انگیزی داشته اند و بسیاری از کسانی که آن ها را دریافت کرده اند هیچ ارتباطی با کمپین او ندارند. به علاوه نه او و نه هیچ یک از اعضای کمپین او اعلامیه ایدریافت نکرده اند.

رقیب انتخابات عماد الودود، ریچارد نیل نماینده کنونی حزب کنگره می باشد که نظرسنجی 4 دسامبر تعیین کننده نماینده ای است که از سوی حزب دموکرات به کنگره وارد می شود.

نیل با انتشار بیانیه ای در وبسایتش نسبت به این اعلامیه ها واکنش نشان داده و گفت: وقتی متوجه شدم رای دهندگان نامه های اسلام هراسانه دریافت کرده اند به شدت خشمگین شدم.

در ادامه بیانیه  نیل آمده است: به هیچ وجه جایی برای سخنرانی نفرت محور در محله ما و سرتاسر کشور ما وجود ندارد.

گفته می شود اعلامیه های مربوطه ادعای بی اساس و غیرقابل اثباتی درباره دین و اعتقادات مذهبی این نماینده مسلمان منتشر کرده و نقش او را در هیات مدیره شورای روابط اسلامی آمریکایی «کایر» در ماساچوست، زیر سئوال  برده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha