چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
پست اسلام هراسی کارمند مالیاتی در فلوریدا، خشم کاربران اینترنتی را برانگخیت

حوزه/ مطالب اسلام هراسانه یک کارمند مالیاتی طرفدار ترامپ، باعث خشم کاربران شبکه های اجتماعی شد به طوری که بسیاری عذرخواهی یا استعفای او را از مقام رسمی خواستار شدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از wesh، کاربران شبکه های اجتماعی خواستار عذرخواهی یا استعفای یک مقام رسمی جمع کننده مالیات در شهر سمینول واقع در ایالت فلوریدای آمریکا شدند.

این مامور مالیاتی آمریکایی که از هواداران دونالد ترامپ و جمهوری خواهان بوده، روز گذشته با به اشتراک گذاشتن مطالب اسلام هراسی در شبکه اجتماعی فیس بوک، واکنش های زیادی از سوی کاربران اینترنتی دریافت کرد به طوری که بسیاری استعفا یا عذرخواهی او را خواسته بودند.

رشا مبارک که به عنوان وکیل مدافع حقوق مسلمانان در فلوریدای مرکزی فعالیت می کند، در پاسخ به این مطلب اسلام هراسی نوشت: نوشته های او نفرت انگیز و آزار دهنده است و او باید به عنوان یک مقام منتخب دولتی بداند که در برابر مطالبی که به اشتراک می گذارد مسئول است.

مبارک افزود: این طرز بیان مردم را در معرض خطر قرار می دهد و به نفرت اسلام هراسانه در کشور دامن می زند.

گفتنی است این کارمند مالیاتی طی مطلبی در فیس بوک نوشته بود: یک سئوال بسیار ساده، تنها یک جامعه را در کشورهای توسعه یافته مثال بزنید که به هر شکلی از ملاقات با مسلمانان بیشتر منفعت داشته باشد؟! فقط یکی!

وی در ادامه این مطلب مقاله ای از یک سایت موهن اسلام ستیز با نام «جهاد واچ» گذاشته و مطالبی دروغین علیه مسلمانان در انگلستان ترویج داده بود.

مقامات شهرستان سمینول درباره نظرات گرینبرگ اظهار نظر نکردند. گفته می شود وی نه تنها حاضر به عذرخواهی نشده بلکه مطالب اسلام هراسانه دیگری را در ادامه نوشته است و مردم را تشویق به رای دادن به جمهوری خواهان نموده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha