جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
زن حامله و نوزاد ۱۸ ماهه اش در غزه توسط بمباران اسرائیل به شهادت رسیدند

حوزه/ در بمباران هوایی ارتش رژیم صهیونیستی درمناطق مختلف نوارغزه، یک بانوی حامله فلسطینی به همراه نوزاد ۱۸ ماهه اش به شهادت رسیدند. شوهر این زن نیز مجروح شده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از imemc، به گفته وزارت بهداشت فلسطین، در حمله هوایی ارتش اسرائیل به مناطق مرکزی نوار غزه یک زن حامله و نوزاد 18 ماهه اش به شهادت رسیدند. این مادر9 ماهه حامله بوده است.

دکتر اشرف القدری سخنگوی وزارت بهداشت در غزه تایید کرد که نظامیان یک زن حمله را با نام اناس محمد ابوخماش ۲۳ ساله و فرزندش بیان ابوخماش  18 ماهه را در خانه  شان منطقه الجعفراوی در استان الوسطی در مرکز غزه به شهادت رسانده اند.

وی افزود که بمباران نواحی همچنین سبب مجروح شدن همسر این بانوی فلسطینی شده است.

به علاوه در بمباران مناطق مختلف مسکونی نوار غزه همچنین رژیم صهیونیستی مسبب مجروح شدن حداقل 12 فلسطینی و پیشتر کشته شده یک فلسطینی دیگر با نام علی الغندو 30 ساله می باشد. اسرائیل سه موشک به سمت کارخانه بتن و موشک های دیگر به مناطق اطراف آن در شمال غزه نیز شلیک کرده است.

منابع خبری در غزه گفتند که موشک های اسرائیل همچنین به نواحی که گروه های جنبش مقاومت در رفح در بخش جنوبی غزه مستقر هستند اصابت کرده؛ اما بیشتر موشک ها از هواپیماهای بدون سرنشین و به سمت شمال غزه چون منطقه سودانیای، شمال غربی شهر غزه و بیت لاهیا، در شمال غزه شلیک شده اند.

وزارتخانه همچنین اعلام کرد امروز نیز ارتش اسرائیل چندین موشک به مناطق مختلف نوار غزه از جمله شش موشک به یک ساختمان در منطقه سودانیا در شمال غزه که نخستین بار  توسط سه موشک مورد اصابت قرار گرفت شلیک کرد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha