جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فلسطین

حوزه/ کره شمالی بمباران هوایی اخیر اسرائیل در نوار غزه را محکوم کرد و گفت: این حملات موجب قربانی شدن بسیاری از غیر نظامیان شده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، کره شمالی بمباران هوایی اخیر اسرائیل در نوار غزه را محکوم کرد و گفت: این حملات موجب قربانی شدن بسیاری از غیر نظامیان شده است.

وزارت امور خارجه کره شمالی در مقاله ای که به نام "یانگ میونگ سونگ" دبیرکل جمعیت عربی کره شمالی منشر شد، گفت: اسرائیل بار دیگر نوار غزه را هدف بمباران نامنظم هوایی قرار داده است و این امر منجر به قربانی شدن شماری زیادی شده است.

وزارت خارجه کره شمالی تأکید کرد: اسرائیل نابود کننده صلح در خاومیانه بود و آن تنها یک رژیم سرطانی است.

این وزارت با اشاره به سرکوب شدید اعتراضات فلسطینی و بمباران هوایی اسرائیل علیه سوریه در اوایل ماه جاری، گفت: کشتار هایی که اسرائیل مرتکب می شود، چالشی آشکار علیه توافقنامه های سازمان ملل و قانون بین الملی است.

"پیونگ یانگ" بمباران اخیر اسرائیل علیه نوار غزه را نقض شدید توافقنامه آتش بس که در ۲۱ ماه مه گذشته میان اسرائیل و جنبش حماس امضا شد، دانست و این حملات را جنایتی علیه بشریت توصیف کرد که زندگی ملت های خاورمیانه از جمله ملت فلسطین را تهدید می کند.

از سوی دیگر پیونگ یانگ تصریح کرد: به شدت توسعه شهرکسازی غیر قانونی اسرائیل در اراضی فلسطین و حملات هوایی وحشیانه اسرائیل علیه کشور های دارای حاکمیت را محکوم می کنیم و از مبارز ملت عربی برای ایجاد راه حل مسالمت آمیز برای مسائل خاورمیانه و حفظ حاکمیت ملی، حمایت می کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha