جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید ناضر تقوی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید ناضر تقوی کشتار شیعیان دیره اسماعیل خان را به شدت محکوم کرد و گفت: دستگاهای امنیتی عوامل اصلی کشتار شیعیان را فورا دستگیر کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید ناضر تقوی رئیس شورای علمای شیعه سند کشتار شیعیان دیره اسماعیل خان را به شدت محکوم کرد و گفت: کشتار هدفمند شیعیان دیره اسماعیل خان بسیار تاسف آور است دستگاهای امنیتی هر چه سریعتر عوام اصلی کشتار شیعیان را دستگیر کند.

وی افزود: کشتار شیعیان برای نا امن کردن این منطقه انجام می شود و اگر عوامل اصلی کشتار شیعیان را دستگیر نکنند، ممکن است یک حادثه بسیار بزرگ در راه باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سید ناضر تقوی گفت: اطراف شهر دیره اسماعیل خان مخفیگاه های زیادی دارد که باید با کمک اداره های امنیتی از تکفیری ها و ترویست پاک سازی شود.

گفتنی است که شهر دیره اسماعیل خان که شیعه در آن در اقلیت به سرمی برد، جزء ایالت خیبرپختونخواه پاکستان و هم مرز ایالت پنجاب است و سال های متمادی است که شاهد حمله های تروریستی به شیعیان می باشد و در هفته اخیر نیز در این منطقه سه نفر از شیعیان کشته شدند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha