جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انصر مهدی رئیس سازمان دانشجویان امامیه پاکستان

حوزه/ انصر مهدی در سفر خود به شهر دیر اسماعیل خان در کنفرانس خبری گفت: شیعیان مظلوم شهر دیره اسماعیل خان تنها نیستند و ما علیه این جنایات در سراسر کشور تظاهرات خواهیم کرد و سازمان های امنیتی نیز باید عاملان اصلی کشتار شیعیان را دستگیر کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، انصر مهدی رئیس سازمان دانشجویان امامیه پاکستان بعد از ترور سه نفر از شیعیان شهر دیره اسماعیل خان به این شهر سفر کرد.

وی در شهر دیر اسماعیل خان با خانواده شهدا دیدار کرد و در یک کنفرانس خبری هم گفتگو کرد.

انصر مهدی رئیس سازمان دانشجویان امامیه پاکستان در کنفرانس خبری، گفت: شیعیان مظلوم شهر دیره اسماعیل خان تنها نیستند و ما علیه این جنایات در سراسر کشور تظاهرات خواهیم کرد و سازمان های امنیتی نیز باید عامل اصلی کشتار شیعیان را دستگیر کنند.

وی افزود: در گزارش افسر ارشد پلیس شهر دیر اسماعیل خان در دادگاه عالی کشور،‌وی گفته که در میان نیروهای پلیس برخی عناصر تکفیری هستند که به قاتلان شیعیان کمک می‌کنند، اما بعد از این افشاگری هم سازمان های امنیتی هیچ کاری برای جلوگیری از کشتار مردم شیعیان این شهر انجام ندادند.

انصر مهدی ادامه داد: وقتی در میان نیروهای پلیس افراد قاتل وجود دارد، چگونه مردم این شهر خودشان را در خانه هایشان بی خطر احساس کنند؟

وی کشتار هدفمند شیعیان شهر کویته را نتیجه حضور رهبران گروهای تکفیری در انتخابات اخیر کشور دانست و گفت: وقتی سازمان های امنیتی رهبران گروهای تکفیری را پناه سیاسی می‌دهند، نتیجه ای جز کشتار مردم وطن نخواهد داشت و کشتار اخیر شیعیان در این شهر هم نتیجه حضور رهبران گروهای تکفیری در انتخابات اخیر کشور است.

گفتنی است که شهر دیره اسماعیل خان که شیعه در آن در اقلیت به سرمی برند، جزء ایالت خیبرپختونخواه پاکستان و هم مرز ایالت پنجاب است و سالهای متمادی است که شاهد حمله های تروریستی به شیعیان می باشد و در هفته اخیر نیز در این منطقه سه نفر از شیعیان کشته شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha