جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تحریم

حوزه/ انجمن فارغ اتحصیلان جامعة المصطفی العالمیة در عراق با صدور بیانیه ای تحریم های آمریکا علیه ایران را محکوم کرده و از موضع گیری نخست وزیر عراق در التزام به تحریم ایران ابراز تأسف کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، انجمن فارغ التحصیلان جامعة المصطفی العالمیة در عراق با صدور بیانیه ای تحریم های آمریکا علیه ایران را محکوم کرده و از موضع گیری نخست وزیر عراق در التزام به تحریم ایران ابراز تأسف کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

از زمان پیروزی انقلاب اسلامی توطئه ها و تهدید ها از سوی کشور های استکبار جهانی در رأس آن آمریکا و اسرائیل و نوچه های آنان در منطقه علیه ایران تکرار می شود و هدف از این تهدید ها، تسلیم و عقب نشینی ایران از اصول والا و اهداف بزرگی است که امام خمینی ترسیم کرده است.

این تهدید ها هیچ تأثیری بر مؤمنین و دوستداران نداشته و ایران اسلامی، پیروز و سربلند خارج شده و به قدرتی منطقه ای تبدیل شده که از مظلومین و مستضعفین در سرتاسر دنیا حماییت می کند.

ما مخالفت خود را با تحریم های ظالمانه آمریکا علیه جمهوری اسلامی اعلام کرده و آن را محکوم می کنیم و از موضع گیری ناپسند و بی مسئولیتی نخست وزیر عراق در پایبندی به تحریم ایران ابراز تأسف می کنیم و می گوییم: العبادی برای کسب رضایت آمریکا این کار را کرده و حمایت های ایران از عراق را در روزگار بحران و سختی فراموش کرده است.

انجمن فارغ التحصیلان جامعة المصطفی العالمیه عراق

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha