جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 458393
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳
حجت الاسلام مصطفایی

حوزه/ بسیج طلاب قزوین آمادگی خود را در چند سال اخیر برای برگزاری کنگره شهدا که آبان ماه سال جاری برگزار می شود، اعلام کرده و توانسته آثار فاخر و ارزشمندی از شهدای روحانی استان جمع آوری کند و در قالب یک فیلم مستند ۳۰ دقیقه ای برای کنگره شهدا و شبکه استانی آماده نماید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، شامگاه شنبه در جلسه کنگره 3000 شهید استان قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: در تمام جلسات حوزه علمیه بخشی از وصیت نامه یکی از شهدای روحانی استان قزوین قرائت می شود.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین ادامه داد: بسیج طلاب استان آمادگی خود را در چند سال اخیر برای برگزاری کنگره شهدا که آبان ماه سال جاری برگزار می شود، اعلام کرده و توانسته آثار فاخر و ارزشمندی از شهدای روحانی استان جمع آوری کند و در قالب یک فیلم مستند 30 دقیقه ای برای کنگره شهدا و شبکه استانی آماده نماید.

حجت الاسلام مصطفایی ضمن قدردانی از تلاش عزیزانی که با این کنگره به خصوص در بخش شهدای روحانیت همکاری می کنند، بیان کرد: مدیر حوزه علمیه قزوین و همکاران رسانه ای ایشان به خوبی با سازمان بسیج طلاب همکاری دارند که جای سپاس و تشکر دارد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین در پایان از نصب تصاویر شهدای روحانی در مدارس علمیه استان خبر داد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha