جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خبرگزاری حوزه

حوزه / نقل اخبار خبرگزاری حوزه بدون ذکر منبع، آزاد آزاد آزاد است. البته چنانچه رسانه ای ذکر منبع بکند، استقبال می کنیم اما اصراری بر این موضوع نداریم.

سردبیر خبرگزاری حوزه در برنامه «رصد» شبکه قرآن گفت: در بسیاری از رسانه ها می گویند نقل خبر بدون ذکر منبع ممنوع است یا ذکر منبع خبر موجب امتنان است اما ما در خبرگزاری حوزه یک قانون جدید گذاشته ایم و گفته ایم نقل خبر بدون ذکر منبع هیچ ایرادی ندارد.

وی در این برنامه زنده تلویزیونی افزود: ما اطلاع رسانی دینی را یکی از شئون طلبگی و تبلیغی خودمان می دانیم و لذا تاکید می کنیم « نقل اخبار خبرگزاری حوزه بدون ذکر منبع، آزاد آزاد آزاد است.»

حسن صدرایی عارف به ارتباطات رسانه ای در خبرگزاری حوزه اشاره کرد و گفت: در یکسال اخیر بیش از 80 ملاقات رسانه ای با مدیران، سردبیران، دبیران، خبرنگاران و عکاسان خبری و همچنین فعالان فضای مجازی و شبکه های اجتماعی داشته ایم تا از دیدگاه اهل رسانه درباره فعالیت حوزه نیوز مطلع شویم و نقدها و پیشنهادها را بشنویم که البته درصد کمی از این دیدارها و ملاقاتها، رسانه ای شده است اما در تمام این دیدارها بر نکته فوق تاکید کرده ایم که نقل اخبار حوزه بدون ذکر منبع، بلامانع است.

وی خاطر نشان کرد: چنانچه رسانه ای بخواهد بر اساس رویکرد حرفه ای اش و یا با هدف معرفی رسانه رسمی حوزه، به مصدر خبر اشاره کند استقبال می کنیم اما اصراری بر این موضوع نداریم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha