چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
نجمی پور

حوزه/ امام جمعه با بیان اینکه برخی نفوذی ها امروز در کشور دم از مذاکره مجدد با آمریکا می زنند، گفت: این افراد می خواهند با فشار بر مردم و ایجاد نارضایتی در جامعه، بگویند که راه حل مشکلات در مذاکره با آمریکا است.

حجت الاسلام نجمی پور،‌ امام جمعه سرایان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، با اشاره به سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب در جمع اقشار مختلف مردم و با بیان اینکه ایشان در این جلسه بر استفاده دولت از جوانان در حل مشکلات کشور تاکید کردند، گفت: رهبر معظم انقلاب روز گذشته خیلی شفاف و صریح با مردم سخن گفتند که می تواند برای همه مسئولان یک الگو باشد.

وی در همین خصوص با اشاره به قانون منع بکارگیری بازنشسته ها در دستگاه های اجرایی کشور، گفت: این قانون چنانچه به تایید شورای نگهبان برسد و در کشور به معنی واقعی اجرایی شود، بسیار کارساز خواهد بود.

امام جمعه سرایان با بیان اینکه امروز دشمن برای ناکارآمد جلوه دادن انقلاب بسیار هزینه می کند، گفت: جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس تجربه حضور درخشان جوان در پیروزی جنگ را دارد، امروز هم اگر جوانان به میدان جنگ اقتصادی بیایند قطعا پیروزی ما در این جبهه نزدیک تر خواهد شد.

حجت الاسلام نجمی پور با بیان اینکه یکی از راه حل های مهم راه برون رفت از مشکلات اعتماد به نسل جوان و نخبه کشور برای مدیریت ها است، اظهارداشت: البته این موضوع باید مد نظر دولت باشد که از جوانان نخبه و تحصیل کرده دانشگاهی در مسئولیت های مختلف استفاده کند.

وی با بیان اینکه تقریبا همه کسانی که از انقلاب کینه به دل داشتند مانند برخی زخم خورد‌ ها، سلطنت طلب ها و منافقین در اعتراضات اخیر مردم با استفاده از شبکه‌های ماهواره ای و پول عربستان و سیاست‌های آمریکا به میدان آمدند که هوشیاری و بصیرت مردم انها را ناکام گذاشت، افزود: هدف اینها از این اقدامات اعتبارزدایی و راه انداختن دعواهای سیاسی در کشور و ماهی گرفتن از این آب های گل آلود است.

امام جمعه سرایان با بیان اینکه اعتمادزدایی از نظام هدف دیگر دشمن است که دنبال می کند، گفت: آنها از این طریق می خواهند بین مردم و نظام فاصله بیندازند و این طور در کشور تبلیغ کنند که همه مسئولان مفسد هستند.

حجت الاسلام نجمی پور با اشاره به اینکه دشمنان می خواستند از طریق فتنه های 78 و 88 با به صحنه آوردن مردم به نقشه های برسند که موفق نشدند و امروز می خواهند با ایجاد نارضایتی بین مردم اهداف خطرناک تری را دنبال کنند، گفت: متاسفانه برخی نفوذی ها که در بدنه دولت جا خوش کردند، هم در این موضوعات با اینها همراهی می کنند.

وی با بیان اینکه برخی نفوذی ها امروز در کشور دم از مذاکره مجدد با آمریکا می زنند، افزود: این افراد می خواهند با فشار بر مردم و ایجاد نارضایتی در جامعه، بگویند که راه حل مشکلات در مذاکره با آمریکا است.

امام جمعه سرایان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران هرگز مجدد زیر بار این چنین موضوعاتی نخواهد رفت، چراکه تجریه مذاکرات قبلی بر همگان اتمام حجت بود که این آمریکایی ها قابل اعتماد به هیچ وجه نیستند.

انتهای پیام/ش

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha