جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
علی اصغر دریایی

حوزه/ مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: امام خامنه ای با یک سخنرانی تمام معادلات دشمنان خارجی و داخلی را از هم می پاشند و این نشان دهنده جایگاه استراتژیک ولایت فقیه در اسلام است.

علی اصغر دریایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: تاریخ این ملت به ویژه در صدسال گذشته نشان از اهمیت و کارآیی ویژه علما و روحانیت در امور مملکت دارد.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: در این مدت بارها تاریخ نشان داده است که روحانیون و علما با حمایت و همراهی مردم در مقابل مشکلات و دسیسه های استکبار ایستادگی کرده اند و همیشه هم پیروز و سربلند بوده اند.

وی تاکید کرد: در دوران ستم شاهی نیز امام خمینی (ره) و روحانیون در مقابل رژیم 2500 ساله شاهنشاهی با پشتیبانی ملت قرار گرفتند و این حکومت که خود را ژاندارم منطقه می نامید را سرانجام سرنگون و حکومت الله را در کشور برقرار کردند.

وی با اشاره به اینکه روحانیون و علما به عنوان عقبه این انقلاب و نظام محسوب می شوند، عنوان کرد: امام خمینی (ره) در حساس ترین دوران انقلاب، یعنی در هشت سال دفاع مقدس در مقابل دنیای استکبار که همگی برای ساقط کردن نظام بسیج شده بودند با رهبری مدبرانه و حکیمانه خود نشان داد که سلاح فرهنگی و اعتقادی بسیار قوی تر و کارآمدتر از تجهیزات و تسلیحات نظامی است.

دریایی در ادامه سخنان خود ادامه داد: اکنون نیز همه به عینه می بینیم که مقام معظم رهبری امام خامنه ای با یک سخنرانی تمام معادلات دشمنان خارجی و داخلی را از هم می پاشند و این نشان دهنده جایگاه استراتژیک ولایت فقیه در اسلام است.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: هرگاه مقام معظم رهبری با کلام نافذ خویش مردم را خطاب قراره داده اند، معادلات منطقه ای و جهانی دشمنان برای ناامید کردن و ایجاد جدایی بین مردم و حکومت خنثی می شود که نشان می دهد که علمای دینی و روحانیون می توانند به عنوان ناخدایان هدایت در جامعه ایفای نقش کنند.

وی با تاکید بر اینکه تا زمانی که اتحاد و انسجام بین مردم و علما پابرجاست هیچ قدرتی توانایی ضربه زدن به این انقلاب را ندارد، اظهار داشت: امروز یکی از از برنامه های دشمنان ایجاد بدبینی مردم نسبت به علما و روحانیون است و به همین منظور میلیاردها دلار برای رسیدن به این هدف مهم هزینه می کنند که تاکنون این هزینه ره به جایی نبرده است، لذا باید آگاه باشیم که فریب سخنان عوام فریبانه دشمنان را نخوریم، زیرا دشمنان بارها نشان داده اند که هرگز دلسوز ملت ایران نبوده و نیستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha