پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
۱

حوزه/ حجت الاسلام تقایی تصریح کرد: یکی از مشکلات اصلی کشور مسائل اقتصادی است که دولت باید با مدیریت جهادی و تکیه بر نیروهای داخلی این مشکلات را حل کند. اجرای اقتصاد مقاومتی یکی از راهکاری مهم در حل مشکل اقتصادی کشور است.

حجت الاسلام مهدی تقوایی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از ایلام، اظهار داشت: کلید حل مشکلات کشور در تبعیت از مقام معظم رهبری و اقدام و عمل جهادی و انقلابی است و دل بستن به غربی ها با توجه به بدعهدی و عدم پایبندی آنها به معاهداتشان سمی مهلک برای کشور است.

وی خاطر نشان کرد: نتیجه مذاکره با غرب، برجامی بود که هیچ منفعتی برای ملت بزرگ ایران در پی نداشت و رهبر معظم انقلاب در طول این مذاکرات بارها اعلام فرمودند که به مذاکره با آمریکا خوشبین نیستم، زیرا که تجریه نشان داده آنها بدعهدی می کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه ایلام ادامه داد: یکی از مشکلات اصلی کشور مسائل اقتصادی است که دولت باید با مدیریت جهادی و تکیه بر نیروهای داخلی این مشکلات را حل کند. اجرای اقتصاد مقاومتی یکی از راهکاری مهم در حل مشکل اقتصادی کشور است.

حجت الاسلام تقوایی تاکید کرد: دشمن به جنگ اقتصادی رو آورده و در تلاش است تا با فلج کردن اقتصاد ایران به اهداف شوم خود و مقابله با نظام اسلامی بپردازد، لذا زمان وحدت همه طیف های ایران فرا رسیده است و باید همه ما با اتحاد و همدلی در راستای پیروزی بر دشمن و آبادانی کشور قدم بر داریم.

وی در پایان تصریح کرد: انقلاب اسلامی همواره خار چشم نظام سلطه بوده است و سلطه گران شکست های سنگینی در منطقه متحمل شده اند. همه پیروزی های نظام اسلامی و جبهه مقاومت مرهون تفکر جهادی و بسیجی است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha