پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیر کل اوقاف مازندران

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری ویژه برنامه های دهه ولایت با همکاری مبلغان دینی در ۲۴۰ بقعه متبرکه استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران، امروز در نشست هماهنگی برنامه های دهه امامت و ولایت از برگزاری ویژه برنامه های دهه ولایت در 240 بقعه متبرکه استان خبر داد.

وی با بیان این که این طرح ها در قالب ویژه برنامه «ولایت علوی، اکمال دین نبوی» در بقاع متبرکه استان برگزار می شود، افزود: امامزادگان و بقاع متبرکه ظرفیت مناسبی برای برگزاری جشن های دهه امامت و ولایت است.

حجت الاسلام حیدری از همکاری مبلغان در اجرای برنامه های دهه امامت و ولایت در امامزادگان و بقاع متبرکه استان خبر داد و خاطرنشان کرد: تبیین دقیق مسأله امامت و ولایت و همچنین مهم ترین مسائل روز جامعه از جمله مهم ترین برنامه های مبلغان اعزامی در این ایام است.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه مازندران با بیان این که این ایامی که در پیش داریم فرصت مغتنمی برای تبیین مسأله امامت و ولایت در جامعه اسلامی است، تصریح کرد: دشمنان تلاش می کنند با تبلیغات دروغین و غیر واقعی جایگاه ولایت را در جامعه امروز تضعیف کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که غدیر تجلی حرکت ولایت و تداوم نبوت است، خاطرنشان کرد: امروز که در عصر غیبت قرار داریم و راه برون از مشکلات جامعه اسلامی در گرو تبعیت از ولایت و رهبری است.

حجت الاسلام حیدری از امامت و ولایت به عنوان مهم ترین محصول واقعه غدیر یاد کرد و با بیان این که جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند بهره گیری از فرهنگ غدیر است، گفت: امروز آحاد جامعه اسلامی باید راه، منش، کردار و گفتار آنها بر مبنای آموزه های غدیر شکل بگیرد.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه مازندران با بیان این که حرکت در مسیر غدیر راه تعالی و رستگاری حقیقی را نصیب جامعه خواهد کرد، بیان داشت: یکی از مهم ترین دلایل مشکلات جامعه اسلامی فاصله گرفتن از آموزه های غدیر است.

وی با بیان این که غدیر راه صحیح زندگی و رسیدن به سعادت و تعالی حقیقی را به ما نشان خواهد داد، خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت های موجود در جهت نشر و گسترش این فرهنگ ارزشمند در جامعه دینی بهره گرفته شود.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به این که جامعه اسلامی بدون توجه به جریان امامت و ولایت در مسیر انحراف قرار خواهد گرفت، گفت: اگر جوامع اسلامی به عهد خود با پیامبر خاتم باقی می ماندند امروز وضعیت دنیای اسلام این گونه نبود

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه غدیر و ولایت به یک کشوری مقتدر و اثرگذار در عرصه های مختلف تبدیل شده است، افزود: ایران اسلامی در شرایط فعلی پرچم دار ترویج غدیر در جامعه اسلامی است.

استاد حوزه علمیه مازندران از غدیر به عنوان شناسنامه شیعه یاد کرد و با بیان این که شیعه بدون غدیر و ولایت از هیچ جایگاهی برخوردار نیست، خاطرنشان کرد: غدیر موجب رشد و تعالی شیعیان در عرصه های مختلف شده است.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به این که دشمنان و بدخواهان اسلام ناب از جایگاهی که شیعیان امروز در آن قرار دارند بسیار عصبانی و هراسان هستند، گفت: به همین دلیل همه توان و سرمایه خود را به کار گرفته اند تا جایگاه شیعه را تضعیف کنند.

وی با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اسلامی پرچم دار ترویج فرهنگ غدیر در جامعه جهانی است، خاطرنشان کرد: نباید این فرهنگ را تنها محدود به جامعه اسلامی کنیم، بلکه غدیر باید به یک فرهنگ جهانی تبدیل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha