پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
صادقی

حجت الاسلام صادقی گفت: موقوفات حوزوی در طول سال های گذشته مورد سوء استفاده افراد سود جو قرار گرفته است که شناسایی، احیا و ثبت مالکیت موقوفات حوزوی در اولویت است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام رضا صادقی در گردهمایی روحانیون و ائمه جماعات و جمعه اصفهان به مناسبت روز علامه مجلسی در مقبره علامه مجلسی اظهار کرد: توانسته ایم با تلاش و تاکید امام جمعه اصفهان  و اداره موقوفات بسیاری از موقوفات حوزوی را احیا کنیم و هزینه اجاره موقوفات به روز شده است.

وی تاکید کرد: بسیاری از موقوفات حوزوی که در گذشته برای طلاب وقف شده است امروز به دلیل سودجویی  و غفلت برخی از مسئولین در گذشته در اختیار آموزش و پرورش قرار دارد که بسیاری از آنها در حال احیا است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان عنوان کرد: امروز نیاز است برای مقبره علامه مجلسی همه خیرین و از جمله نمایندگان اصفهان فکر و تدبیری کنند،.در کشور ما هیچ مقبره ای به اندازه علامه مجلسی بعد از مقبره امام راحل زائر ندارد، از کشورهای خارجی مکررا زائر وجود دارد، ولی لازم است دسترسی به این مقبره از سوی شهرداری اصفهان تسهیل شود که موجب همسایه آزاری نشود.

حجت الاسلام  صادقی ابراز کرد: ۳ هزارو 700 نفر روزانه به صورت مجازی و صورت آنلاین به امر حفظ قرآن می پردازند که از جمله اقدامات ستاد حفظ قرآن در جوار مقبره علامه مجلسی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha