چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام و المسلمین غلامعلی صفایی بوشهری

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بر حل مشکلات اقتصادی همچون بیکاری، رکود، تورم تاکید کرد و گفت: مسئولان باید برای خدمت خالصانه و حل مشکلات مردم از هیچ کوششی فروگذاری نکنند و با نگاه خدمت رسانی به مردم با برنامه‌ریزی و طراحی، مدیریت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، صبح امروز در خطبه های نماز عید سعید قربان با تبریک این عید با بیان اینکه دین ‌مداری سبب می‌شود انسان از باتلاق متعفن ابتذال نجات و به سعادت و اوج شخصیت الهی دست یابد، گفت: حضرت ابراهیم(ع) و اسماعیل(ع) با صبر و شکیبایی با پایبندی به دین، به بلندای انسانیت دست یافتند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر صبر و شکیبایی و مدن مداری را از آموزه های عید قربان عنوان کرد و ابراز داشت: این دین مایه صبر و بردباری انسان ها در برابر مشکلات است.

وی در ادامه سخنان خود به فراز و نشیب های جهان اسلام در یکساله گذشته اشاره کرد و گفت: یکی از موفقیت‌های مسلمانان در یکسال گذشته پیروزی آنها در برابر تکفیری‌ ها که دست پرورده آمریکا، انگلیس و  رژیم صهیونیستی است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری در ادامه به فشار دشمن و جهان استکبار و اعمال تحریم های مکرر و تهدیدات آنها برای ضربه زدن به نظام اسلامی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: برنامه ریزی و مدیریت صحیح مسئولان و مدیران می تواند زمینه ساز حل مشکلات جامعه باشد.

امام جمعه بوشهر بر حل مشکلات اقتصادی همچون بیکاری، رکود، تورم تاکید کرد و گفت: مسئولان باید برای خدمت خالصانه و حل مشکلات مردم از هیچ کوششی فروگذاری نکنند و با نگاه خدمت رسانی به مردم با برنامه‌ریزی و طراحی، مدیریت کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha