جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام تقوی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: عده‌ای در کشور به دنبال باز کردن راه مذاکره با آمریکا هستند و می‌خواهند قدرت موشکی ما را از بین ببرند. این افراد بدانند که سیاست و راه ما راه امام خمینی(ره) است که امروز مقام معظم رهبری آن را دنبال می‌کنند.اگر می‌خواهیم پیروز شویم باید راه امام را دنبال کنیم.

به گزارش  خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین تقوی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید قربان با اشاره به اینکه تقوی رمز سعادت انسان است و زندگی در سایه تقوی آرامش پیدا می کند، اظهار کرد: تقوی در زندگی زیبایی ها را به وجود می آورد و انسان را در طریق صداقت قرار می دهد.

وی ادامه داد: جامعه ای که تقوی داشته باشد در امنیت و آرامش به سر می برد. تقوی محبت و صمیمیت را بین انسان ها افزایش می دهد و رمز موفقیت زندگی انسانی است.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه در اعیاد اسلامی حرکتی بالنده شکل می گیرد که موجب می شود انسان به فطرت خودش بازگردد، ابراز کرد: عید قربان عید بندگی الهی است؛ عید اسلامی یعنی عید تربیت روح و موفقیت در جهاد علیه نفس عماره. اعیاد اسلامی زمانی برای تبدیل رزائل به فضائل است.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مسجد مقدس جمکران امروز تبدیل به یک پایگاه فرهنگی تبلیغی اسلامی شده که نور و نورانیت را در زندگی انسان ها وارد می کند، گفت: امروز برنامه های این مکان مقدس در سطح ملی اثر گذار است و حق هم همین است برنامه هایی که در خانه خدا و خانه منتسب به ولی خدا حضرت مهدی (علیه السلام) اجرا می شود همین گونه باشد.

وی در خطبه دوم نماز عید قربان با اشاره به پاسخ رهبر انقلاب اسلامی به رئیس قوه قضائیه، بیان کرد: امیدواریم برادران ما در قوه قضائیه با بستری که مقام معظم رهبری در اختیارشان قرار داد به سرعت مقابل مفسدین اقتصادی و خائنین بایستند و کسانی که احتکار کرده و اخلال اقتصادی ایجاد می کنند را در اسرع وقت به سزای عملشان برساند.

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی افزود: رهبری در سخنرانی اخیر خود فرمودند نه جنگ اتفاق می‌افتد نه مذاکره می‌کنیم. امروز وضعیت داخلی آمریکا خوب نیست و نمی‌تواند جنگی ایجاد کند. نکته دوم این است که اکثریت مردم آمریکا با جنگ مخالف هستند و فضای داخلی آمریکا آمادگی جنگ ندارد و دلیل دیگر این است که آمریکا به دنبال هزینه فایده است تا بتواند فتنه ایجاد کند و کشورهایی مانند کشورهای عربی خلیج‌فارس را بدوشد و به آن‌ها تسلیحات نظامی بفروشد.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی ادامه داد: جهان مخالف با جنگ است و آمریکا نمی‌تواند برای جنگ اجماع جهانی ایجاد کند. این کشور تجربه جنگ در عراق، افغانستان، سوریه و یمن را دارد ولی علیرغم هزینه‌های سنگین نتوانست مقابل مقاومت ایستادگی کند و دماغش به خاک کشیده شد. ایران امروز قدرت برتر منطقه است و آمریکا نگران واکنش ایران است.

وی با تأکید بر اینکه دست آمریکا به خون شهدای ما آلوده است، بیان کرد: عده‌ای در کشور به دنبال باز کردن راه مذاکره با آمریکا هستند و می‌خواهند قدرت موشکی ما را از بین ببرند. این افراد بدانند که سیاست و راه ما راه امام خمینی(ره) است که امروز مقام معظم رهبری آن را دنبال می‌کنند.اگر می‌خواهیم پیروز شویم باید راه امام را دنبال کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی بابیان اینکه مردم همیشه درصحنه بوده و هستند و مسئولین هم باید به وضعیت مردم رسیدگی کنند، اظهار کرد: مسئولان باید فرمایشات رهبری را عمل کنند و مدیران بی‌تدبیر باید کنار روند چراکه کم‌کاری آن‌ها به‌پای اسلام و انقلاب نوشته می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha