جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که متأسفانه عدم درک صحیح از موضوع غدیر موجب انحراف در جامعه اسلامی شده است، گفت: بحران ها و مشکلاتی که امروز در جوامع اسلامی شاهد آن هستیم نتیجه همان درک نادرست از مسأله غدیر است.

حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، با تبریک فرا رسیدن دهه امامت و ولایت، بر ضرورت ترویج و نهادینه شدن فرهنگ غدیر در همه شئون زندگی فردی و اجتماعی جامعه تأکید کرد.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با بیان این که اکمال دین و اتمام نعمت مهم ترین پیام غدیر است، افزود: امروز نیز آرمان غدیر بهترین راه رشد و تعالی جامعه اسلامی در برابر هجمه ها و توطئه های دشمنان است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه عدم درک صحیح از موضوع غدیر موجب انحراف در جامعه اسلامی شده، خاطرنشان کرد: بحران ها و مشکلاتی که امروز در جامعه اسلامی شاهد آن هستیم نتیجه همان درک نادرست از مسأله غدیر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه بر ضرورت احیاء فرهنگ غدیر در جامعه اسلامی تأکید کرد و گفت: باید با بهره گیری از  ظرفیت های موجود این فرهنگ ارزشمند دینی در جامعه اسلامی پررنگ تر شود.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که امروز دشمنان اسلام به دنبال تضعیف جایگاه ولایت در جامعه اسلامی است، خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان پرچم دار دفاع از اسلام ناب امروز در برابر هجمه های دشمنان ایستاده است.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود از غدیر به عنوان تداوم مسیر انبیاء و اولیای الهی یاد کرد و گفت: غدیر موجب رشد و گسترش اسلام ناب شد که امروز حفظ و حراست از آن امری ضروری است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران از غدیر به عنوان اساس تفکر دینی یاد کرد و با بیان این که امروز ملت ایران بر بهره گیری از این فرهنگ اصیل عزتمندانه در صحنه حضور دارند، خاطرنشان کرد: فرهنگ غدیر پشتوانه محکم و مطمئنی برای ملت بزرگ ایران در چهار دهه اخیر بوده است.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که پیام غدیر صلح، وحدت، دوستی، برابری و برادری است، بیان داشت: به طور حتم یکی از مهم ترین راه حل های برون رفت جامعه اسلامی از بحران های امروز بهره گیری از فرهنگ تعالی بخش غدیر است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز ما عزت و عظمت امروز جامعه اسلامی را مرهون غدیر و آرمان های آن هستیم، تصریح کرد: غدیر راه برون از مشکلات و بحران ها است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که امروز در سایه غدیر باید معارف علوی در همه سطوح جامعه اسلامی باید ترویج و نهادینه شود، خاطرنشان کرد: غدیر همچون چشمه ای است که تا ابد همچنان می جوشد و جامعه اسلامی را سیراب می کند.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که متأسفانه پس از رحلت پیامبر گرامی اسلام کسانی که در واقعه غدیر با پیامبر(ص) و امام علی(ع) عهد بسته بودند از  پیمان خود خارج شدند، بیان داشت: همه مشکلات و بحران های جهان اسلام از همان بدعهدی نسبت به پیامبر و جانشین به حق ایشان آغاز شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امت اسلامی امروز برای گذر از بحران های فعلی راهی جزء بهره گیری از معارف اهل بیت(ع) ندارد، خاطرنشان کرد: فاصله گرفتن از معارف اهل بیت(ع) جامعه اسلامی را خسران های بسیاری مواجه کرده است که جبران آن را بسیار سخت خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha