شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
غدیر

حوزه/ مدیر بنیاد بین المللی غدیر مازندران با اشاره به این که امامت و ولایت مهم ترین و محوری ترین محصول غدیر است، گفت: امروز یکی از مهم ترین پیام های غدیر تبعیت از ولایت و رهبری برای خنثی کردن توطئه دشمنان علیه دین و انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی، مدیر بنیاد بنیاد المللی مازندران، امروز در نشستی که به مناسبت آغاز دهه امامت و ولایت در ساری برگزار شد با مهم ارزیابی کردن مسأله ولایت در جامعه اسلامی، گفت: موضوع ولایت و رهبری از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است که به برکت تلاش های امام خمینی(ره) طرح و نهادینه شد.

وی با بیان این که مسأله ولایت یکی از محوری ترین موضوعات نظام اسلامی محسوب می شود، افزود: به همین دلیل دشمن همه توان خود را به کار گرفته تا جایگاه ولایت را در نظام دینی تضعیف کند.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به این که ولایت و رهبری عامل عزت و عظمت ملت ایران شده، خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه ولایت فقیه امروز به کشوری مقتدر در جهان تبدیل شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنی معاندان و بدخواهان انقلاب با جریان ولایت چیز تازه ای نیست و در طول تاریخ تشیع نیز وجود داشته است، تصریح کرد: دشمن به خوبی از نقش ولایت در نظام دینی با خبر است و به همین دلیل می کوشد تا این جایگاه با عظمت را تضعیف کند.

مدیر بنیاد بین المللی غدیر مازندران با اشاره به این که از نخستین روز پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز دشمنان همه توان خود را برای ضربه زدن به جایگاه ولایت به کار گرفته اند، بیان داشت: اما پشتیبانی مردم از ولایت و رهبری مانع از تحقق توطئه دشمنان علیه اسلام و انقلاب شده است.

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان این که یکی از مهم ترین دلایل بحران ها و مشکلات برخی کشورهای اسلامی منطقه را نبود ولایت و رهبری عالم، گاه، مدبر و شجاع عنوان کرد و گفت: اما ملت بزرگ ایران در سایه هدایت ها و راهنمایی های ولی فقیه به یک ملتی با عزت در جهان تبدیل شده اند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن در سال های اخیر محور هجمه ها و توطئه های خود را جایگاه ولایت و رهبری قرار داده، افزود: این تمرکز نشان دهنده جایگاه رفیع ولایت فقیه در نظام اسلامی است.

مدیر بنیاد بین المللی مازندران با بیان این که امام خمینی(ره) فرمودند «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیبی نرسد»، خاطرنشان کرد: اگر امروز دشمن جرأت چپ نگاه کردن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ندارد به دلیل هوشیاری و هوشمندی ولایت فقیه است.

حجت الاسلام ابراهیمی از ولایت فقیه به عنوان ثمره غدیر در نظام اسلامی یاد کرد و گفت: غدیر تجلی بیعت با امامت و ولایت است و ولایت فقیه نیز در ادامه ولایت و امامت ائمه معصومین(ع) است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز یکی از توطئه های دشمنان جدایی مردم از ولایت و رهبری است، خاطرنشان کرد: دشمن با طرح مسائل دروغین و ساختگی در تلاش است چهره ولایت را نزد مردم به گونه ای دیگری معرفی کند.

مدیر بنیاد بین المللی مازندران با اشاره به این که ملت بزرگ ایران هوشیارتر و با بصیرت از هر زمان دیگری در صحنه دفاع از ولایت و رهبری حضور دارند، تصریح کرد: دروغ پردازی های دشمنان علیه ولایت و نظام اسلامی موجب فاصله گرفتن مردم از این جایگاه رفیع نخواهد شد.

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان این که ملت ایران با قدرت پشتیبان ولایت خواهند ماند، بیان داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با ولایت و رهبری به عنوان کشوری قدرتمند و اثرگذار در منطقه و سایر نقاط جهان مطرح است.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به این که امامت و ولایت مهم ترین و محوری ترین محصول غدیر است، خاطرنشان کرد: امروز یکی از مهم ترین پیام های غدیر تبعیت از ولایت و رهبری برای خنثی کردن توطئه دشمنان علیه دین و انقلاب است.   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha