پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نگهبان مسلمان مسجدی در مالزی به ۷ زبان زنده دنیا صحبت می کند

حوزه/ یک نگهبان مسلمان درمسجدی در شهر پوتراجایای مالزی، برای اینکه بتواند ارتباط بهتری با بازدیدکنندگان مسجد برقرار کند اقدام به یادگیری چندین زبان زنده دنیا کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از yahoo، یک نگهبان مسلمان مسجد پوترا؛ در شهر پوتراجایا در جنوب کوآلالامپور که پایتخت اداری مالزی است، برای جذب گردشگران و ارتباط بهتر با بازدیدکنندگان این مرکز اسلامی اقدام به یادگیری چندین زبان زنده دنیا کرده است.

«خیر» که 15 ماه پیش از شهر کلانتان به کوالالامپور آمده، از زمانی که به شغل نگهبانی مسجد مشغول شده اقدام به یادگیری زبان های مختلف کرده است تا بتواند با بازدیدکنندگان مسجد ارتباط برقرار کند و به شیوه ای بهتر از آنان استقبال به عمل آورد. وی زبان های ماندرین چینی، ویتنامی، کره ای، ژاپنی، تایلندی، فارسی و انگلیسی را یاد گرفته است و شیفت 12 ساعته وی در روز برایش به یک دوره فشرده کلاس آموزش زبان های مختلف جهان تبدیل شده است.

وی واژه های ساده هر زبان را آموخته و در حال توسعه مخزن کلمات زبان های مختلف است و هر روز سعی دارد با ارتقاء زبان های مختلف، هر روز بهتر از گذشته به گردشگران کمک کند.

«خیر» در باره این شیوه یادگیری زبان های مختلف می گوید که هر روز واژه ها و عبارات جدید را یاد می گیرد، سپس در طول هفته از آن برای صحبت گردشگران و بازدیدکنندگان مختلف از مسجد استفاده می کند و به این ترتیب واژه ها را به خاطر می سپارد.

به گفته این نگهبان مسلمان، گردشگران از این قابلیت و توانایی او استقبال کرده و واکنش مثبتی به او نشان می دهند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha