جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رنجبر

حوزه/ رئیس ستاد اقامه نماز استان اصفهان از رونق و حضور پرشور کارکنان ادارات استان در نماز جماعت خبرداد و گفت: روزانه در بیش از ۷۰۰ اداره اصفهان نماز جماعت توسط ائمه جماعات برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام ابراهیم رنجبر پیش از ظهر امروز در نشست خبری موسسه خیریه مسجد سازی الزهرا(س)، اظهار کرد: قطعا مهمترین نتیجه مسجد سازی، اقامه نماز است.

وی بیان کرد: خیریه مسجد سازی الزهرا(س) به عنوان شعبه نهاد مسجد سازی که از سوی حجت الاسلام والمسلمین قرائتی در تهران ایجاد شده، در اصفهان نیز راه اندازی شده که امیداوریم شاهد برکات بیشتر این همت باشیم.

رئیس ستاد اقامه نماز استان اصفهان  تصریح کرد: سه اصل راجع به موضوع نماز مطرح است، اصل اول در عرصه مسجد و نماز این است که نماز باید اول وقت خوانده شود که براساس روایات و آیات قران کریم نیز این مورد تاکید شده است

وی افزودک متاسفانه در بین جامعه ما نماز اول وقت‌بخوان ها زیاد نیستند، دومین اصل این است که نماز باید به صورت جماعت خوانده و اصل سوم این است که نماز در مسجد خوانده شود.

حجت الاسلام رنجبر با اشاره به اینکه ما حضور جوانان  و قشرهای مختلف مردم را در مسجد کم تر شاهدیم، عنوان کرد: مسجد محیطی است که برای نوجوان و نسل جوان امن است و براین اساس در روایات تاکید شده است  که فرزندان خود را با خود به مسجد ببرید

وی توضیح داد: برای  مجموعه ادارات استان اصفهان و شهر اصفهان برای هر اداره ای که  بالای 15 نفر کارمند داشته باشد، امام جماعت و برگزاری نماز جماعت  را برنامه ریزی کرده ایم، بر اساس تلاش صورت گرفته در کلیه ادارات استان اغلب نماز جماعت برگزار می شود

رئیس ستاد اقامه نماز استان اصفهان خاطرنشان کرد: در بیش از ۷۰۰  اداره  اصفهان  نماز جماعت توسط ائما جماعات روزانه برگزار می شود. آمار و اطلاعات ما بیان می کند هر کجا مدیر یک اداره در نمازخانه و اقامه نماز شرکت کند، حضور کارکنان بسیار مطلوب است و این نشان از نقش موثر مدیر یک اداره است .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha