یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام فروعی

حوزه/ قائم مقام موسسه دار الاعلام گفت: دغدغه موسسه دارالاعلام این است که بتواند فرصت فعالیت علمی را بعد از تحصیل دانش پژوهان برای آنها ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام فروغی قائم مقام موسسه دار الاعلام بعد از ظهر امروز در مراسم  افتتاحیه سال تحصیلی موسسه دارالاعلام قم، با اشاره به برنامه های آموزشی این موسسه بیان داشت: در سال تحصیلی جدید تغییرات و اصلاحات جدیدی در مسایل آموزشی موسسه اجرا شده است.
وی تصریح کرد: با توجه به مشکلات پژوهشی سعی شده در سال تحصیلی جدید محققان بتوانند بدون دغدغه و با استفاده از یک استاد راهنما از آغاز تا ارایه مقاله و پژوهش خود فعالیتی بدون مشکل داشته باشند.
قائم مقام موسسه دار الاعلام گفت: دغدغه موسسه دار الاعلام این است که بتواند فرصت فعالیت علمی را بعد از تحصیل دانش پژوهان برای آنها ایجاد کند.
وی در ادامه با اشاره به مشکلات موسسات علمی خاطرنشان ساخت: یکی از عمده مشکلات موسسات علمی، پژوهشی این است که بعد از اتمام دوره از دانش پژوهان هیچ استفاده علمی نمی شود.
وی در پایان با اشاره به اهمیت مساله نقد وهابیت در جامعه امروزی یادآور شد: از دوستان دانش پژوه انتظار می رود که بعد از اتمام دوره به صورت تخصصی وارد عمل شوند و پژوهش های خود را با توجه به نیاز جامعه انجام دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha