جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ماموستا عبدالرحمن خدایی

​حوزه/امام جمعه سنندج گفت: مسئولان و مدیران به جای دعواهای سیاسی و به ثمر و جناح بندی های مختلف، به دنبال ارتقا سطح زندگی مردم و ترمیم ساختار اقتصاد کشور باشند.

ماموستا عبدالرحمن خدایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: امروز کسی نمی تواند منکر مشکلات اقتصادی در کشور باشد که این وضعیت نتیجه برخی کم کاری ها و بخشی هم معلول تحریم دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی می باشد.

امام جمعه سنندج گفت: البته در بحث تحریم همگان اطلاع داریم که دشمنان 4 دهه می باشد که ملت و نظام جمهوری اسلامی را تحریم کرده اند به امید ساقط شدن این حکومت، که به لطف خداوند متعال تاکنون نتیجه این اعمال و کردار دشمنان بالعکس بوده است.

این عالم اهل سنت با تاکید بر اینکه امروز مردم باید بیشتر از هر زمان دیگر هوشیار باشند، تاکید کرد: دشمنان راه های بسیاری برای نفوذ در کشور در دستور کار دارند و به دنبال ایجاد و القا ناامیدی در جامعه هستند و به همین منظور به صورت شبانه روز و از طریق رسانه های خود به دنبال ایجاد نفاق در داخل کشور است.

وی با اشاره به اینکه جنگ اقتصادی و فشارهای دشمنان برای ملت و نظام جمهوری اسلامی تازگی ندارد، ادامه داد: ایران کشوری غنی با سرمایه های طبیعی، انسانی و موقعیت استراتژیک در جهان است و با تلاش و همت بیشتر می توانیم از این برهه تاریخی به سلامت عبور کنیم و شکستی دیگر در پرونده دشمنان حک کنیم.

امام جمعه سنندج گفت: لذا از مسئولان و مدیران مربوطه درخواست می کنیم که به جای دعواهای سیاسی و به ثمر و جناح بندی های مختلف، به دنبال ارتقا سطح زندگی مردم و ترمیم ساختار اقتصاد کشور باشند، لذا دشمنان ادامه این وضعیت را برای خود مطلوب می دانند.

ماموستا خدایی ادامه داد: البته برخی هم در داخل داریم که اعمال و کردارشان در مسیر خواسته های دشمنان قسم خورده این نظام است، لذا این افراد باید دوباره به دامان انقلاب برگردند و بدانند که دشمنان تنها به دنبال غارت کردن این کشور و نیز از بین بردن اسلام واقعی در جهان هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha