جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تقوایی

حوزه/ حجت الاسلام تقوایی با بیان این که مشکلات کشور همگی راه حل داخلی داشته و با تکیه بر جوانان متعهد و انقلابی می توانیم از این پیچ نیز با سربلندی بگذریم، گفت: طلاب به عنوان صدای محرومان و مردم باید با داشتن روحیه انقلابی، از مسئولان مطالبه کنند.

حجت الاسلام مهدی تقوایی، معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام،در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در ایلام، اظهار داشت: اولویت تمامی مدارس علمیه در کشور باید حرکت در مسیر حوزه انقلابی باشد.

وی افزود: اگر مدارس علمیه مولفه های حوزه انقلابی را رعایت کرده و در جهت رسیدن به این مهم تلاش کنند، قطعا حوزه که یکی از پایگاه های اصلی فرهنگی است با سرعت بیشتری می تواند به هدف خود یعنی نشر معارف الهی برسد، البته آگاهی و اشراف به مسائل روز کشور و جهان یکی از فاکتورهای مهمی بوده که برای حوزه انقلابی مورد توجه است.

معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام ابراز داشت: طلاب باید افزون بر کسب علم و اخلاق و تزکیه نفس به مسائل روز کشور و جهان نیز آگاه باشند و ندای مظلومان باشند تا دشمنان نظام اسلامی به جنگ اقتصادی و فرهنگی روی آورده اند و در این راه هجمه های سنگینی را شروع کرده اند.

حجت الاسلام تقوایی با بیان اینکه حوزه یکی از پایگاه های مهم در جنگ فرهنگی است، گفت: انقلاب اسلامی مولود حوزه علمیه است، از این رو نسبت به نگهبانی این مهم باید در تلاش باشد.

وی با بیان این که مشکلات کشور همگی راه حل داخلی داشته و با تکیه بر جوانان متعهد و انقلابی می توانیم از این پیچ نیز با سربلندی بگذریم، اضافه کرد: طلاب نیز باید به نوبه خود صدای محرومان و مردم باشند و با داشتن روحیه انقلابی، از مسئولان مطالبه کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام  در پایان گفت: روحیه مطالبه گری بسیار مهم است، لذا دست اندرکاران حوزه باید برنامه هایی را جهت تقویت این روحیه درون مدارس علمیه داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha